Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hva gjør jeg? Er ikke dette altfor tidlig? Med en gang han legges på magen begynner han, han SKAL frem!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 det er nok tidlig ja:) her er gutten 3 1/2 mnd å prøver å dra seg fremover men klarer det ikke, men han kommer seg bakover å rundt å det har han vel gjort i noen uker nå.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Takk for svar... Dette høres sikkert litt dumt ut, men er det farlig?? Hehe.. Ja, min å flyttet seg i sirkler en stund før han plutselig aka seg fremover gitt..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 det vet jeg faktisk ikke, men jeg tror ikke det er farlig at han drar seg fremover...
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jenta mi begynte også litt med det da, og det er ikke farlig.. De er bare litt tidlig ute.. At han har en tidligere utvikling enn det som ses på som normalt er jo bare positivt.. Jenta mi er nå 6,5 og kryper som bare det, (kun framover) er i ferd med å sette seg opp, og krabber nok i løpet av de neste dagene.. Bare å slappe av, sikre det som er innenfor rekkevidde, og nyte å se på en liten krabat som vil ut og utforske..
Cupcake! Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Tror ikke det er farlig nei Det at han klarer det selv tyder jo på at han er sterk nok. Jeg ville tatt frem videokameraet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå