Gå til innhold

hva er finest av disse syntes dere??

Anbefalte innlegg

sivert

olai

vi har Adine fra før, og venter nå gutt, mannen liker best sivert,og jeg liker det godt jeg og,men syntes olai er finere til adine:-) mens han liker ikke olai så godt:-)

Adine og Olai

eller

Adine og Sivert

takk for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142643576-hva-er-finest-av-disse-syntes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar jenter:-) det blir nok garantert et av dem, så vi blir nok fornøyde både jeg og mannen:) men stemmer selv mest på Olai:) dobbelt navn har vi liksom blitt enige om at vi ikke skal ha, men enig i at Sivert Olai var veldig fint!:)

Nei i så tilfelle får vi holde oss til Sivert, for har jo ikke lyst til å ha et navn mannen ikke er 100% enig i:) men spurte dattera vår, og hun sa klart og tydelig Olai med en gang;-) så vi får snakke om det i måndene fremover, så kanskje han blir vandt med det;-)

Koselig at du liker Adine, sommertiara!:-)

Annonse

Gjest To stjerner

Den var ikke lett, synes begge var veldig "norske" i forhold til Adine, men det spiller uansett ikke så stor rolle, man venner seg jo fort til navn. Velg det dere liker best, uansett, er min mening.

Sivert Olai var veldig fint da. I og med at mannen din ikke liker Olai så godt, ville jeg gått for Sivert, siden du også liker det. Sivert Olai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...