Gå til innhold

hun kan klatre og gå langs møbler, men ikke SITTE!!bør jeg bekymre meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 11 mnd.,..hun har reist seg en stund nå(når hun holder i noe) går langs møblert, klatrer på alt som kan klatres på...men å sitte, d kan hun ikke!!hun krabber heller ikke...eller, hun kan, men foretrekker å "åle-krabbe". hun kommer seg bortover i en rasende fart, så hun foretrekker det=)

når jeg setter henne opp selv, så kan hun sitte slik i kanskje et halvt minutt. før hun enten velter bakover, til siden, eller bare sitter der og blir forbanna på meg. hun har et par ganger klart å komme seg på magen igjen, men det er sjeldent...

bør jeg bli bekymret for dette? hun er jo snart et år, så trodde hun burde kunne sitte nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har sikkert ikke lyst til å sitte. Kommer nok etterhvert :) Spør hs om det.

Jeg ville ikke vært bekymret.

Skrevet

jenta mi er 10 og en halv mnd kan sitte, men ikke åle seg krabbe eller forflytte seg på noe vis. Å nå har de begynnt å utrede henne fordi hun heller ikke kan rulle noen av veiene. Det med å sitte krever jo at ryggmusklene må trenes opp så at hun ikke kan sitte henger vel sammen med at hun trives best med å farte rundt å undersøke verden :) tror ikke du trenger å bekymre deg, men hør med helsesøster om du er i tvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...