Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at kiropraktor på tirsdag finner en drøss med låsninger og skjevheter på vesla... For da har man liksom fått en forklaring, og løsning.

De siste dagene og nettene har vært et mareritt, med opptil 2 1/2 time intens gråting om gangen og kun 4 smålurer på dagtid på 20 minutter. Nattsøvn er et ukjent begrep, verre nå enn tidligere, for å få stillhet så blir det pupp. Så ofte at jeg er like sår nå som den aller første uka med amming:( Hun har vegret seg totalt for både flaske og smokk, hun som har vært så flink med de til nå:( Har prøvd Minifom i nesten ei uke nå, men det har ikke hjulpet.

Det er så ille her i huset nå at jeg og sambo veksler på å gå opp i huset til min mor for å få sove 4-5 timer sammenhengende uten babygråt i bakgrunnen (jeg klarer overhodet ikke å få ro mens hun gråter, og nå har sambo begynt å kjenne på det samme). Luntene til oss voksne begynner å bli faretruende korte, så noe må skje snart...Er så lei, så sliten, så frustrert at tårene triller store deler av døgnet- det var ikke dette man ønsket seg med baby...

Aldri mer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette høres hardt ut for dere. Krysser fingrene for at de finner noe og kan hjelpe lille. Kan ikke være kjekt for henne heller, når hun skriker så mye. Lykke til, og god klem!

Skrevet

Uff, vet åssen dere har det.. lykke til å håper kriopraktoen finner noe!! Hvis det er magevondt som er problemet, vil jeg anbefale dere å prøve infacol. Det er samme greiene som minifom ,bare mye bedre!!! Det virket på gutten vår samme dag han fikk det, og etter det har han vært helt fin i 2-3 uker! Vi hadde prøvd masse før, minifom, fenikkelte, kiropraktor .. u name it!

Infacol ga oss en ny baby, og livet tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...