Gå til innhold

24 dager siden jeg sluttet med progynova. Fortsatt ingen TR!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at mensen kommer 1 - 2 uker etter man slutter på progynova. Begynner nesten å bli litt bekymra her. Føler at syklusen har hengt seg helt opp.....

Er det noen av dere som har erfaringer dere vil dele etter avbrutt fryseforsøk. Dette ble avbrutt pga folikkelutvikling!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke venta så lenge som deg, men har nå fått eggløsning og ligger an til å få en syklus som er et par dager lenger enn vanlig. Du må nok ikke vente så mye lenger, vil jeg tro.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:) Da venter jeg ut denne uka,.. så sa klinikken at de ville ta en ul av meg om den ikke hadde kommet på fredag!!

Skrevet

Fortsatt ingen tr,......Æææsj,- ikke noe gøy når man bare vil komme igjen med nytt forsøk. Da blir det vel at jeg må vente enda en syklus,- for nå er det alt for tett opp i mot jula

Skrevet

Hvordan går det med deg, Aurora? Har du vært på ul i dag?

Skrevet

Tr kom i dag,.....

ringe klinikken i morgen. Frykter jeg må vente nok en syklus pga jula..... Men da er ting i orden igjen hvertfall....

Skrevet

Da kan det jo hende at du rekker det før jul? Hvis ikke er vi omtrent i samme situasjon, bortsett fra at jeg venter fortsatt... Krysser fingrene for at du får et forsøk nå!

Skrevet

Ble ikke noe forsøk før jul...... En liten nedtur det!! Men venting er vel noe vi har blitt gode på etterhvert.... Selv om jeg kjenner det ikke var mer venting jeg trengte nå:( Så da blir det vel nytt forsøk rundt midten av januar tenker jeg....... Heldigvis er det jul og nyttår,.. så tiden kommer nok til å gå fort!! Gravid i januar,- baby til høsten.... Blir du med på den planen blåmeis?????????

Skrevet

Ja venting får vi mye trening i...! Har hatt noen kjipe dager nå, men har klart å styre tankene over på jula, så jeg tror også nå at tiden kommer til å gå fort! I jula skal vi baaaare kose oss, ikke sant? ;-)

Jeg regner også med nytt forsøk i midten av januar, så jeg er så absolutt med på planen Aurora!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...