Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Var sammen med ei venninne i går kveld som nå har fått omgangssyken. Skulle ikke overraske meg om jeg blir smitta selv om jeg ikke kjenner noe foreløpig. Så lurer jeg på, bør jeg unngå å amme hvis jeg blir syk for å redusere sjansen for å smitte babyen min?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Den beste måten å unngå at babyen blir smittet er nettopp ved å amme.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Oki, så det er ikke magevirus i melken min altså? Er det jeg er redd for.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Nei i melken er det antistoffer som kroppen din har og danner
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Åh, så bra!! Da er det jo bare å amme videre! :-) Mye man ikke vet som førstegangsmamma!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Her i huset var minstemann den eneste som ikke ble syk når omgangssyken inntok huset ) Fikk beskjed fra helsestasjonen at amming var det beste middelet ))) Lykke til, og håper dere slipper unna ))
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Man bør amme omtrent uansett hvilken sykdom man får- det er den beste beskyttelsen barnet ditt kan få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå