Gå til innhold

I morgen begynner jeg i jobb igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i morgen er permisjonen over for denne gang..

Gutten min har blitt 8mnd(idag) og det er på tide å la pappaen overta skuta her hjemme:) Begynner i ny jobb også,så det blir jo spennende :)

Blir veldig rart,men heldigvis er det korte dager:)

Grugleder meg og blir spennende å se når dagen i morgen er ferdig, hvordan jeg føler det da:)

..tror gleden over å få en jobb (har slitt litt med hva jeg skal tilbake til etter permisjon siden arb.giver ikke har hatt mulighet til å tilrettelegge for meg, og jeg jobber mye natt... jeg får ansvar for å levere og hente i bhg pga lange arb.dager hos pappaen og da er dagjobbing best for meg) overskygger det å være borte fra småtten, selvom det selvfølgelig blir rart....

Wish me luck;) !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til:) Det går nok kjempe bra, men skjønner du gruer deg også.... Kjenner selv at tiden for jobb nærmer seg (3 mnd til da). På en side, så gleder jeg meg masse for jeg har en utrolig spennende jobb, men gruer meg masse til å ikke få nok tid med minsten. Kommer til å dra før han står opp om morgenen og komme hjem et par timer før han skal legge seg..altfor lite.. Må utnytte helgene maks, så kommer ikke til å være så ivrig på barnevakt i helgene lenger da nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...