-L-07-1ma-10 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 I morgon reiser me til sjukehuset!! Skal ligge på pasienthotellet der til tysdag, då skal me skal ha KS. Har lang reiseveg. Kjenner meg ikkje førebudd på dette i det heile tatt. Har lengta og lengta etter denne dagen, no er den her, og eg er ikkje klar. Har hatt eit langt svangerskap med komplikasjonar heile vegen og dei fleste av svangerskapsplagene, og er ganske sliten no. Det starta med eit tvillingsvangerskap der den eine døydde etter 3.5 mnd. Så har dei gjort div funn på babyen som dei er usikkre på kva er. Er så spent på kva baby eg har i magen og kva form den er i. Uansett, behovet for å vite er no større enn bekymringane!! Det er nesten uvirkeleg å tenke på at neste gong eg kjem heim skal eg ha med meg ein baby? Håpar berre ikkje at det at ting kjennes så uvirkeleg er eit teikn på noko.... Nei uff, går ikkje an å tenke sånn!! Uansett damer, min tid med mage er over for denne gong!! All mulig hell og lykke til alle sammen!
Junifrue Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Åh, så utrolig spennende. Masse lykke til:)
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hei! Masse lykke til, husker den følelsen av at hele greia var uvirkelig og usikkerheten rundt babyens form og tilstand. Jeg ble forsøkt igangsatt sist svangerskap pga morkakesvikt men det funket visst dårlig så vi ventet på ks da fødselen satte i gang med rekord fart. Alt gikk kjempe bra og selv om det var indikasjoner på div uvanlige ting var absolutt alt i orden. Heldigvis er ikke komplikasjoner i svangerskapet alltid synonymt med komplikasjoner hos babyen. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at du/dere er like heldige. Tror de fleste som har opplevd svangerskap med komplikasjoner tenker og føler slik du beskriver. Masse masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå