Gå til innhold

Hvor lenge er det lov å kjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere fått beskjed om det?? Jeg er 32 uker på veien og en vennina sa til meg at jeg bør ikke kjøre etter uke 32.

I dag er det veldig glatt ute og jeg var veldig nær til å kollidere, det var utrolig skummelt. Jente i magen ble helt stille, det tok en stund før jeg begynte å føle liv igjen....veldig ekkelt.

Vær forsiktige jenter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan kjøre så lenge man har lyst ;)

Jeg tror det vanskelig lar seg gjøre for noen å ikke kjøre på flere uker.

Skrevet

Nei, jeg tror nok ikke det er noen regel på det..hehe;) Her kjøres det helt til fødselen starter...

Skrevet

Nå måtte jeg trekke på smilebåndet... Kjør så mye og så lenge du vil/orker.. ;))

Nesten-kollisjoner er skummelt enten du er gravid eller ei...

Skrevet

Du kan kjøre så lenge du vil. :) Men å kjøre selv til føden med rier er ikke så lurt...

Barnet i magen er utsatt ved kollisjoner, slik er det bare. Jeg har selv merket at jeg aktivt har gått inn for å kjøre mer enn jeg absolutt må, særlig på dårlige vinterveier her i Nord-Norge... Det er nok noen instinkter som slår inn, tror jeg. Men å la være å kjøre bil helt fra f.eks. uke 32, det fungerer veldig dårlig for meg, i alle fall! Man får heller kjøre enda mer forsiktig enn vanlig.

Skrevet

... det ble feil... Jeg har selvsagt gått inn for IKKE å kjøre noe mer enn jeg absolutt må. :)

Skrevet

Beklager, men nå måtte jeg smile litt :)

Man kan kjøre så lenge man vil, men ville nok ikke kjørt selv når riene er igang eller vannet har gått :) Man jobber jo til uke 37, og de færreste har vel gangavstand til jobben? Så da må man jo kjøre :) Jeg tenker iallefall ikke over det i det hele tatt!

Skrevet

her kjøres det bil enda - og er vel eneste når jeg får rier at jeg ikke kommer til å kjøre bil :)

Skrevet

Hehe ;) Må trekke på smilebåndet her!

Du kan kjøre så lenge du vil. En nesten kollisjon er skummelt uansett om en er gravid eller ikke.

Permisjonen starter jo ikke før i uke 37, er veldig få som kan gå til jobben..

Jeg kommer til å kjøre bil helt frem til fødselen starter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...