Gå til innhold

8 fullgåtte uker idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til hver Søndag, for da går jeg inn i ny uke:) Bare 4 uker igjen nå så er jeg inn i en trygg sone:) Tok på meg noen bukser som jeg ikke har gått i på noen uker, og jeg må si at knappen var endel strammere nå. Noen andre som har det sånn? Er det bare meg som har lagt på meg eller er det faktisk mulig at magen vokser så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! du er ikke alene om å ha trange bukser nei ;) merker det godt, men er ganske litt ømmere i mageregionen også nå så da blir det vell ekstra merkbart at det er stramt. ;)

Skrevet

Var også 8 fullgåtte uker i går. Og jeg har ikke engang brydd meg med å tenke tanken på bukser på noen uker. Her går det i tights og lange strikkekjoler/tunikaer. Er oppblåst og uggen, og har ingen tanker om å gjøre det verre med stramme klær :-)

Skrevet

8 uker i dag jeg også :-) Kroppen er så oppblåst at det ser nesten ut som jeg er 4 månd på vei, særlig på kvelden. Mulig det blir sånn når man har født en gang før. Men PUPPENE ...... å herre min :-P ajeg kjenner virkelig igjen den melkesprengen og jeg har vært nødt til å bytte ut alle bh`ne jeg har. Nyter størelsen så lenge det varer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...