Gå til innhold

Stikkende/strålende smerter over symfysen...

Anbefalte innlegg

Har i hele dag hatt smerter fra symfysen og et par cm opp fra symfysen. Er ikke direkte vondt, men syntes det er litt ubehagelig. Sikkert siden jeg kjenner etter alt mulig. Er ikke hele tiden, men kommer støtvis og sitter kun på en plass.

Har tenkt om dette kan være ligamentsmerter eller om det er uvi??? har hat uvi mange ganger før, men det kjennes annerledes ut. Men kan jo kjennes annerledes ut når man er gravid... Noen som vet????

Kjenner masse liv fra lillegullet :)

Fortsetter under...

Jeg har også en del smerter der innimellom. Kan komme og vare i noen minutter så forsvinne igjen. Føler vel ikke det er farlig men synes det er ubehagelig, vil helst ikke ha smerter i det hele tatt!

Kjenner også masse liv så virker som om gutten trives, men tenker uansett å høre med jordmor når jeg møter henne på onsdag :-)

JEg tok meg en tur til legen idag. Urinen var helt fin, men han skulle sende den inn til dyrkning. Regner med den er helt fin. Han regnet med og som jeg tror at det er ligamentsmerter. I natt når jeg skulle snu meg i senga reiv det skikkelig til i lysken. Ikke noe godt!!!!

Har sovet veldig urolig i natt og har vært ubehagleig å ligge i uansett stilling. Når jeg nevnte at det var ubehagleig å ligg epå høyre side ble han litt engstelig for blindtarmbetennelse. Mange gravide som opplever å få dette. Så jeg må bare se det an og komme tilbake om det skulle bli verre. Ble sykemeldt i noen dager for å slappe helt av.

Jeg har oså mye vondt i høyre side, nederst og blindtarmen har jeg tenkt på noen ganger men etter å ha hatt intense smerter der i noen minutter så kan det plutselig gå over og bli borte i et par dager for deretter å plutselig komme jagende igjen. Tenker vel at hvis det er blindtarmbetennelse så ville det ikke gitt seg? For meg kan den smerten også komme hvis jeg går mye. I går gikk jeg i to timer uten problemer men dagen før gikk jeg bare i 15 min før det kom og da måtte jeg stoppe opp innimellom for å hente meg inn igjen. Skikkelig ekkelt! Får skrive lang liste til jordmor på onsdag :-.)

Ja jeg tenker også at en blindtarmbetennelse blir jeg å merke. Den blir ikke bedre. Den blir vel bare verre og verre. Du får ta dette opp med jordmor å høre hva hun har å si til det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...