Carina har to små gull Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Nå om skal det iongenting til før det lekker ut av brystene mine. Våknet i morges og samboer lurte på hvorfor jeg var så våt. Da er det brystene mine som har lie i klem og det har lekt ut av puppene mine. Kan vel ikke starte melkeproduksjonen nå???
*spent gravid <3 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hei Jeg er 21+3 og opplevd det samme selv noen dager nå. Har egentlig ikke helt skjønt at det har kommet fra brystet, men virkelig ingen tvil nå.. Lekker dråper uten at jeg trenger stimulere eller klemme fra det venstre brystet. Er visst helt ufarlig. Bare ett tegn på at man er gravid Har bedrevet litt research og står i kommentarer og svar fra jordmødre rundt om at det er tegn på råmelk som lekker ut, og ingen fare med at produksjonen er i gang. Den utløses av hormonet oxytocin som frigjøres når babyen dier. Så trenger nok ikke uroe oss Har flere venninner som har opplevd det samme, så er visst ikke unormalt i løpet av svangerskapet. Fikk ett tips av ei venninne. Hun bruker truseinnlegg som hun klipper i to og limer på innsiden av bh'n, litt mer diskret enn ammeinnlegg allerede Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå