Gå til innhold

Zassy, bare et spm :) du trenger ikke å spå altså :)

Anbefalte innlegg

Du så litt på meg for to uker siden (eller noe) og da kunne du ikke se noen graviditet. Jeg sitter fortsatt her og venter på TR eller en positiv test ca 17 dager over ikm. Hender det at du ser uklart noen ganger/og kan det hende at du ser noe du ikke vil dele (av ulike grunner)?

Jeg vet at jeg selvfølgelig ikke skal stole blindt på når noen spår meg da, men det er så rart, for jeg føler meg faktisk gravid, men samtidig kan jo det være fordi jeg ikke har fått TR enda.. :)

Har du noen ganger fått tilbakemeldinger på at du "så feil"?

Stor klem og masse lykke til :)

Fortsetter under...

Hei drømmehjerte :)

Jeg sier ofte til folk at de må ta spådommene mine med en klype salt, og at jeg kun gjør dette på hobbybasis! Og ja jeg har sett feil, men folk er generelt litt dårlige på å gi tilbakemeldinger når det er slik over nett, og det kan vel ofte være fordi jeg ser ting som er såpass langt inn i fremtiden at det glemmes av f.eks. Så det er veldig mange jeg ikke får vite om jeg traff på eller ikke.

I blant treffer jeg veldig godt, blir nesten skremt selv, mens andre ganger merker jeg at det er vanskelig å "se" personen..f.eks får jeg ikke opp noe, eller alle "svarene" blir tvetydige og vanskelige å tolke..det er aller best når ting kommer sterkt og tydelig, da føler jeg meg mest sikker og skriver gjerne det også.

Hvorfor jeg ser enkelte bedre enn andre aner jeg ikke, og at jeg i blant kan "spå" fremtiden til noen gjør meg like forundret hver gang ;)

Det er jo et veldig tandert tema dette, og jeg vet mange sliter med å bli gravide, så det er lett for at man kan bli lei seg hvis man ikke får den spådommen man ønsker f.eks, men likevel håper jeg at folk tar det for det det er, og ja, selvfølgelig har jeg tatt feil! ;)

Jeg går aldri inn på om en graviditet går bra f.eks..nettopp fordi jeg går ikke inn på om ting går dårlig, jeg går ikke inn på sykdom, død osv, fordi jeg ønsker ikke gjøre det, men det er klart, i blant har det dukket opp ting i kortene likevel..og da unnlater jeg heller å si noe. Derfor har jeg laget meg en regel om å ikke se på verken godt eller vondt, så hvis folk får svar fra meg om at jeg ikke vil se på om det går dårlig så betyr det ikke at jeg HAR sett noe dårlig, bare ønsker ikke gå inn på det! Tror at folk flest uansett ikke ville vite slike ting på forhånd? en SA f.eks? PLUSS at jeg dessuten kan ta feil! og hvilket stress ville jeg da ha utsatt noen for? Huff nei!

Prøvde å se på deg på nytt, men blir fortsatt bare det samme..men håper og krysser fingrene for at du er gravid! Må være kjempeslitsomt å gå SÅ lenge over å bare vente å vente :/ Håper du snart får det svaret du ønsker deg! Lykke til og klem :)

ps. jeg har forøvrig ikke sett noe galt eller noe på deg hvis det var det du lurte på, fikk rett og slett bare ikke opp noe når jeg så etter graviditet nå, men det kan endre seg til en annen dag, bare å spørre igjen senere ;)

Håper du fikk svar på det du lurte på :)

Takk for at du svarte :) Da jeg spurte om dette hadde jeg et bittelite håp om at ting kunne endre seg hvis man ser flere ganger (og det kan det jo som du sier) :)

MEN, jeg må bare gi tilbakemelding om at du så rett! For idag da jeg våknet og gikk på do så kom jaggu meg tanta! Ikke det jeg hadde forventet, men godt å endelig slippe å lure på om jeg er gravid :)

Stor klem og masse masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...