Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, jeg ser på tråden på terminklubben at du har fått farget utflod.

Vet så godt hvilken støkk det setter i en..

Det som skjedde med meg var at jeg fikk brunlig utflod dagen før ul.

Var redd løpet var kjørt, siden jeg har mistet før og det var eneste tegn på at noe var galt.

Ul viste bankende hjerte og et lite embryo. Faktisk altfor lite ifht hvor langt jeg var kommet...Tok dette som et dårlig tegn og trodde kanskje at dette ikke kom til å gå.

Neste ul viste flott hjerteakt.og veksten var super. Tatt igjen alt det tapte, og plutselig ble jeg satt frem to dager.

Hvordan er symptomene dine?

Har du noe vondt?

Denne gangen beroliget gyn meg med at det enten kom av hormonene jeg går på, eller fordi morkaka lå så langt nede. Altså helt ufarlig.

Vet du hvordan morkaka di ligger?

Fikk du vite hjertefrekvens på den lille?

Skal litt mere til for at det skal gå galt etter påvist hj.akt. så lenge det så bra ut.

Vi krysser for at det er helt ufarlig:-)

Hm, ja vet ikke helt hva det kan være. Det kom dagen etter UL, så lurer på om det kan komme av den innvendige ul?? Jeg var 7+2 da jeg var der, men han målte det til 6+3. Han hørte på hjertelyden, men tror ikke han telte hjertefrekvensen, men den hørtes fin ut i mine ører i alle fall. Det er altså bare kommet pitte litt brunfarget utflod, nesten som om den utfloden som har vært hvit til nå har blitt litt farge på, og jeg ser det nesten bare når jeg tørker meg på do....i dag så jeg ingenting til det...

Symptomene er der fremdeles, jeg fikk utfloden på fredag, og lørdags morgen kastet jeg opp før jeg fikk frokosten i meg, og jeg kjenner at jeg må være rask til å spise når jeg står opp ellers går det galt, puppene er vonde ennå, og er trøtt!!

Gyn hadde det så travelt når jeg var der at jeg følte ikke jeg fikk skikkelig tiden til å spørre eller at han gjorde ting så nøye. dama som kom etter meg hadde time 10 min etter meg, så det er jo ikke lange timene....:-(

Har ikke peiling hvordan morkaka ligger, eller om det er så tidlig at den er dannet ennå???? er 7+6 i dag.

Bør jeg ringe og forhøre meg med GYN tror du??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...