Gå til innhold

Kvalm hele dagen. Sykmelding?

Anbefalte innlegg

Kvalmen satte inn på fredag, og jeg har vært mer eller mindre kvalm konstant etter det. Skal takle kvalmen, men jeg vet ikke om jeg takler å være på jobb! Har bare lyst til å krølle meg sammen i sofaen... Jobber i helsevesenet og bør takle jobbhverdagen der. Det vet jeg ikke om jeg gjør nå.

Så får jeg dra meg på jobb i morgen og prøve. Det kan jo hende at det blir bedre av å komme seg litt ut av huset også!

Lov å håpe!

Mange andre som er kvalme? Jeg prøver å spy, men får det ikke til. Har aldri hatt lett for å spy, men det skulle jeg faktisk ønske at jeg gjorde nå. Hadde kanskje dempet kvalmen litt.

Har dere noen gode råd forresten?

Kvalmende hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142642242-kvalm-hele-dagen-sykmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)

Denne gangen er jeg bare uggen, brekker meg innimellom, men må sjeldent spy. Herlig!

Første sv.skap var fullstendig annerledes. Sov støttet mot do-skåla hver natt i ukevis. Orket absolutt ingenting... prøvde det meste, div avkok,te,kapsler,helsekost,matvarer,seaband o.s.v

ingenting hjalp meg før jeg prøvde akkupunktur.

Husker ikke nøyaktig, men tror jeg tok 4-5 behandlinger..etter ei og ei halv uke var jeg 80%bedre. Kunne endelig leve litt igjen og bevege meg uten å ha med spy-posen...

Eneste jeg angrer, er at jeg ikke startet tidligere, for tenkte på det lenge, men hadde ikke helt trua...

Håper du finner noe som hjelper, for kvalme kan virke ganske lammende..

God bedrings klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...