Gå til innhold

Hjelp - mage allerede, dette er helt sykt!!!!!!!!!!

Kristin43

Anbefalte innlegg

Helt sykt, jeg er 6+3 og har allerede den kulen - buksene blir trange og jeg vurderer allerede nå mammaklær. Phuuu, godt det er moderne med tights og tunika.

Jeg er bare helt nødt til og skjule graviditeten i til 12 uke.

Er det andre som har fått mage allerede, eller er det kun meg?

Fortsetter under...

Jeg er i uke 12 nå og er fullstendig oppblåst i magen. Jeg er ikke tynn, så jeg trodde det skulle bli lenge til jeg måtte bytte til mammabukser, men jeg kjøpte den første for to uker siden. Nå begynner jeg å merke at livmoren vokser også, så jeg kan ikke bare skylde på luft i magen lenger.

Jaja. Mammabuksene er kjempekomfortable, så jeg kan godt holde ut med dem mens jeg venter på Peanøtt. :-)

Det kan godt hende at du bare er veldig oppblåst en periode nå. Jeg syns jeg hadde kjempemasse mage etter 7 uker. Det roet seg litt rundt uke 9. Det er så mye hormoner og greier de første ukene. Trodde "alle" så det, men fikk nesten ingen kommentarer før i uke 19-20...

Annonse

Hei, jeg venter er i uke 11+3 og har en liten en på 15 mnd. Jeg skylder på at det fordi det ikke er så lenge siden sist jeg gikk gravid:)

Jeg har fått veldig tydelig mage, men jeg er veldig kvalm - så jeg spiser hver annen time. Håper ikke jeg går opp like mye som sist - da var det rett over 20 kilo!!

Jeg har fortalt det til en del, jeg skal ha duo testen neste uke - og tør ikke helt begynne å glede meg før etter det... Selv om jeg allerede har hatt 2 ul er jeg blant de som bekymrer meg veldig...

Jeg har termin 27 jun, men skal til samtale for KS så det er mulig det blir litt tidligere. Er nettopp fylt 40:)

Hei - ny her inne jeg! Jeg er 6+? Har foreløpig termin rundt 1-3 august med min nr 3. I dag er jeg så oppblåst og stor at jeg må skjule magen under en stor "flagrete" vest. Men nekter å skulle bruke mammaklær enda. Jeg har også lyst til å vente en stund med å si noe så det ikke skal bli så alt for lang ventetid...........Skal til første sjekk i morgen - blir spennende

He he! Har akkurat samme problemet! ;-)

Er velsignet med null svangerskapkvalme, så jeg spiser som en hest om dagen. Har lagt på meg 1 kilo foreløpig, men det ser ut som 5!!

Er nok mest oppblåst, men likevel. Det ser ganske gravid'sk ut... og må ha stadig mer vide klær, siden det ikke er offisielt enda.

Er 7+2 (eller noe) idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...