Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal ha på meg! Er jo høygravid da og trenger en kjole jeg får plass til magen i :P

Noen tips til hvor jeg kan kjøpe og hva? :)

Hva skal du ha på deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp a-fasongkjole og ha et fint strikkbelte/langt knytebelte under puppene ;) Eller en posete tunika du gjør samme vrien på - aldri fått så mye skryt for gravidantrekk som når jeg har gått slik. Sånne plagg kan du jo bruke etterpå også, med beltet plassert et litt annet sted eller en tøff vest utenpå e.l.

Skrevet

Jeg prøvde faktisk en del av kjolene mine i dag. Skal på noen julebord fremover... Og de fleste gikk bra. Har noen kjoler som er stramme rundt puppene med en bånd under og løse nedover. Ble overrasket. Så for meg tunika på julaften, men det gikk helt fint nå. Regner med det går fint om noen uker også! :)

Skrevet

Jeg skal enten ha en gravid-kjole eller en tunika/kjole som de andre over beskriver. Mye fint i butikkene som ikke er mammaklær men som passer allikevel. Jeg har allikevel måttet kjøpe mye fint fordi puppene har vokst så mye, men de blir sikkert fine å ha i ammetiden også :)

Skrevet

Gå inn på www.asos.com og se på asos maternity :) har samme problemet selv.. og jeg har värt på 3 forskjellige senteret og i ALLE butikker. Ikke funnet noe!! MEN asos..... GULL VERDT!!! sykt mange fine kjoler og klär til gravide :)

Skrevet

Vila har ett par tøffe kjoler som er løse både kort og lang. Jeg har en knelang vanlig løs kjole og stilett hæler (ja var imponert selv) men det gikk kjempe bra selv med bekkenløsning. Hadde det på julebord (8timer) med belte under bysten og lett strikkejakke fikk masse skryt og følte meg fin;). Fikk ikke vondt i beina eller bekkenet dagen etterpå heller kanskje jeg var heldig men kanskje vi kan bruker mer av det vanlige enn vi tror? Var 32/33 uker den helga med julebordet.

Skrevet

Var på julebord i går, og hadde på meg en relativt smal kjole med stretch, slik at den fulgte magen. Så en liten bolero over, som gjorde det litt mer "pyntet" Prøvde først med kjole med vidt skjørt, men det føltes mer som et telt... Fikk mye skryt både for magen og kjolen i hvertfall:-) Er i uke 37, så magen strutter godt...

Skrevet

Mamaliscious har noen fine... Du kan se mange av dem på asos.co.uk, og svangerskapet i kirkeveien i oslo har masse fra mamaliscious..

Eller gå på jakt etter noe med ordentlig stretch - det er utrolig hva man får presset magen inn i.. H&M har jo også en kjole, med ammefunksjon, den kan bli pyntet hvis man bare kjører på med tilbehør..

Skrevet

kjøpte meg kjole på nameit her om dagen:) skal bruke den i jula, men får på meg de fleste kjolene jeg har fra før ennå:)

Skrevet

jeg kjøpte en fin kjole på nameit.com (?)

mamalicious ihvertfall :) veldig enkel, veldig pen og veldig GOD å gå med! og god plass til magen, tror jeg kjøpte S som jeg bruker til vanlig(utenom graviditet), og magen min begynner å bli stor - men den har god plass til å vokse i kjolen da kjolen er meget stretchy!

Skrevet

www.la-vida.no har både mamaliscious og 2-waer klær, som er klær for gravide

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...