Gå til innhold

Nysgjerrig

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn har du? Og hvor mange barn drømmer du om?

Jeg har 3 jenter nå men drømmer om å få 1barn til. Hehe tviler igrunn på at jeg får med gubben på det da. Men man kan vel drømme :D

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Vi har en sønn og vi drømmer om 3 barn.

Og skal jeg være helt ærlig, så ønsker jeg gutt neste gang også, så kan den lille bortskjemte prinsessa vår komme tilslutt! ;-) Hehe.. Jeg tenker mye på dette! Navnene er vi også enige om... ;-) Men jeg er litt redd for å få tvillinger, når vi skal prøve på nr 3... Jeg har nemlig anlegg for å få det og sannsynligheten øker jo med alderen og.. Så vi får se...

Skrevet

Vi har en sønn og jeg drømmer om tre barn, mens gubben "bare" vil ha to:p Men jeg tror nok det ender på to barn, jeg kan se meg fornøyd med det:) Kunne tenkt meg å bli gravid igjen nå jeg....! Men her må vi tenke fornuftig og kose oss med snuppen vår og nyte tiden når han enda er liten. Til sommeren tenker jeg vi er i gang på prøving med baby nr to. Vil ha maks to år mellom dem jeg da:)

Skrevet

Har et barn, en nydelig jente. Ønsker meg 4-5 barn, to ganske tette og resten litt "spredt" :P

Men ikke før om mange år:)

Skrevet

Jeg har 2, gutt og jente. Ønsker meg en til, men vet ikke om jeg får mannen med på det gitt..

Skrevet

har en sønn på 8mnd. Ønsker meg i hvertfall en til! hvis ikke to!:) Men det er spørs på om jeg får med samboeren min på tre barn... Kan hende vi "nøyer oss" med to;)

Skrevet

Har to herlige gutter!

De er alt jeg drømmer om <3

Skrevet

har 1 jente, og det holder i grunn for nå. Men må vel kanskje ha et barn til med tid og stunder. Tror det holder lenge med 2. Har mye i livet jeg vil realisere uten å "bare" være forelder.

Skrevet

gøy å lese om andre sine tanker om dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...