Gå til innhold

Hvilken utdanning har dere og hvor jobber dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg Sosionom og jobber ved landets med populære "bedrift", nemlig NAV :) Men nå er jeg jo i mammaperm da <3

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg jobber på en barne- og ungdomsskole som lærer og rådgiver. Jeg underviser mest på u-trinnet, men jeg er fagansvarlig i K&H og får derfor noen timer på barnetrinnet også... Nå koser jeg meg hjemme og skal ha permisjon hele dette skoleåret! :-)

Skrevet

Jeg har ikke mye til utdanning, men hele 3 grunnkurs.. Så jeg har litt å velge i når jeg vil gå skole igjen:p Men det blir ikke før barna har blitt så store de klarer seg selv:) Og jeg jobber på møbelfabrikk:)

Skrevet

jeg har en bachelor i markedsføring og jobber på en privat høyskole :)

stortrives i jobben min, men må si at jeg har lyst å vinne i lotto nå og være delvis hjemme med prinsen min i noen år :) får vel begynne å spille om det skal skje :P

Skrevet

Jeg har bachelor i sykepleie, og jobber på en sykehusavdeling. Jeg begynner å jobbe igjen 10.januar, og jeg er gruer meg til å være borte fra jenta mi, som da vil være 8 mnd. Men hun kommer til å kose seg hjemme med den flinke pappaen i 10 uker+ 4 uker ferie.

Skrevet

Jeg har 3 årig førskolelærerutdanning + noen enkeltfag. Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Skulle gjerne prøvd noe annet :)

Skrevet

hvilken bydel jobber du i Alicia82? tenkte sånn i tilfelle du hadde noen gode barnehager å tipse om :)

Skrevet

Er utdannet økonom og jobber i et større konsulentselskap..

Skrevet

Jeg er utdannet innenfor økonomi og ledelse, jobber som prosjektleder i en mellomstor bedrift.

Hjemme i permisjon nå da, og tar et par fag til nå når jeg er hjemme med baby.

Skrevet

Jeg er også sosionom og er pt ansatt ved Oslo universitetssykehus, men er på utkikk etter en dagstilling så da må jeg nok skifte beite : )

Skrevet

Jeg er utdannet førskolelærer og har i tillegg en bachelorgrad i økonomi. Jobber som førskolelærer i barnehage og tar spes.ped. nå i permisjonstiden. Vet fremdeles ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor;)

Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber i Oslo universitetssykehus. Har veldig lyst til å bare jobbe på dagen, men som sykepleier er det ikke å lett å få en slik jobb.

Skrevet

Jeg er forsatt student, men har to bachelorgrader - en i litteratur og en i spesialpedagogikk. Når mammapermen er over i august begynner jeg på siste året i master i logopedi... åtte år med studier vil bli avsluttet i 2012. Det skal bli godt. Gleder meg til å jobbe som logoped! :)

Skrevet

Jobber i bydel gamle oslo :) Kjenner bare til min egen, en såkalt kjempebarnehage.. Hvis jeg fikk velge fra øverste hylle, så ville jeg kanskje valgt en litt mindre barnehage når barnet skal begynne.. :)

Skrevet

Har en bachelorgrad i realfag fra Blindern (matte, kjemi + div naturvitenskapelige/ miljørettede fag), og jobber som assistent/ hjelpelærer på videregående skole. Kan ta et år ped. og bli lærer på vgs/ ungd.skole, men vil heller være litt hjemme m barna nå som de er små, så får vi se hva fremtiden vil bringe etterhvert.. Har også ett semester på medisin-studiet i baklomma, men ett semester var nok for meg hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...