Gå til innhold

Joiner dere med mine 6 uker. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to uker med magesmerte og ulming i magen, og da menstruasjonen ikke kom som den skulle, tok man en graviditetstest. Og den var da positiv. :) På torsdagen var jeg hos legen, og han fant ut at jeg er inne i min 6. uke sånn ca, og venter barn i slutten av juli / begynnelsen av august. :)

Dette blir mitt første barn, og det er masse spennende man har i vente. Og jeg gleder meg til alt som kommer. :)

Eneste er at jeg plages veldig med magesmerter. Snakket med legen min om dette når jeg var hos han, og han sa det var normalt. Han anbefalte meg å ta en paracet om det skulle bli for ille, så i natt måtte jeg for første gang ty til tabeletten. Var så vondt, at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Siden dette er helt nytt for meg, så lurer jeg på om det er flere som har slitt med dette de første ukene? Og om det er noen som har noe tups om hva som kan "lindre" smerten litt? :) Er åpen for alle forslag! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde d sånn i mitt forrige svangerskap! Men ikke så ille om natten! Oppdaget fort at jeg måtte holde meg unna trange bukser som strammet over nederste del av magen! Ellers vet jeg ikke om noe som lindrer... er vel bare å bite tenner sammen, er bare livmoren som strekker seg ut... nå er jeg bare kvalm og utroli utmatta... gid noe måtte kunne lindra d... har så lyst på energi igjen...

Skrevet

Ok. Bra å høre at det er andre som også har vært igjennom det samme. :) blir nok å styre unna trange bukser i tiden fremover. Tenker meg at da kan det sikkert bare bli værre! Her er man ikke kvalm eller noe. Bare denne magevonden. Men det går vel over ettervert det også. :)

Har hørt at farris blandet med appelsinjuice skal være lindrende på kvalme. Så får jeg håpe at du får tilbake litt energi eterhvert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...