Hermine87 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Er helt ufattelig enda..! min første måned med dobbel pergokur(har pco) fikk to veldig sterke positive tester igår, en fra billigtest, å en QR. Tok en CB digital i dag hvor det sto Gravid 2-3 <3 Da stikker jeg over til 1.tri. Sender masse babystøv til dere, håper dere kommer etter snart!:D
Kath+3 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Gratulerer :) Nyt tiden! Slenger med ett spørsmål med det samme..hvor lang tid skal man ha prøvd, hvilke kriterier er det for å få pergo? vet ikke så mye om disse greierne.
Hermine87 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2010 Takk!! i mitt tilfelle var det at gynekologen såg at jeg hadde pco, og dermed veldig uregelmessige sykluser.Men de sier vel egentlig at man må ha prøvd i ett år før man får hjelp, men viss du har mistanke om at det er noe som ikke er helt som det skal ville jeg bestilt en time hos legen å få sjekket det
prøvende Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Gratulerer så mye, godt å høre siden jeg selv går på min andre runde med pergo nå. Denne runden hadde jeg to store egg som slapp taket, så håper en av den lykkes på ferden!!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Jeg sliter med at mensen har vært borte 2 måneder nå og skal på sykehuset før jul og ta ultralyd for å sjekke at alt er som det skal. dette er 6 mnd jeg prøver. Tror dere jeg får pergo kur der for å få eggløsning i gang? må vell være den som er borte siden jeg ikke får mensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå