Gå til innhold

Jeg er GRAVID!!:)))pergo funker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt ufattelig enda..! min første måned med dobbel pergokur(har pco) fikk to veldig sterke positive tester igår, en fra billigtest, å en QR. Tok en CB digital i dag hvor det sto Gravid 2-3 <3

Da stikker jeg over til 1.tri. Sender masse babystøv til dere, håper dere kommer etter snart!:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :):) Nyt tiden!

Slenger med ett spørsmål med det samme..hvor lang tid skal man ha prøvd, hvilke kriterier er det for å få pergo? vet ikke så mye om disse greierne.

Skrevet

Takk!!:) i mitt tilfelle var det at gynekologen såg at jeg hadde pco, og dermed veldig uregelmessige sykluser.Men de sier vel egentlig at man må ha prøvd i ett år før man får hjelp, men viss du har mistanke om at det er noe som ikke er helt som det skal ville jeg bestilt en time hos legen å få sjekket det :)

Skrevet

Gratulerer så mye, godt å høre siden jeg selv går på min andre runde med pergo nå. Denne runden hadde jeg to store egg som slapp taket, så håper en av den lykkes på ferden!!:)

Skrevet

Jeg sliter med at mensen har vært borte 2 måneder nå og skal på sykehuset før jul og ta ultralyd for å sjekke at alt er som det skal. dette er 6 mnd jeg prøver. Tror dere jeg får pergo kur der for å få eggløsning i gang? må vell være den som er borte siden jeg ikke får mensen..

Skrevet

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...