Gå til innhold

Disse Stonz "skoene"...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har de her? Er de like gode som de ser ut, tro?:) Har veldig lyst å kjøpe et par til snuppen, for nå har de halv pris på flere modeller på stonz.no! De er jo dyre da, over 400 kr til vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa her får de til jul :) syns de virker utrolig bra, men skal du ha liners i blir de litt små i str.

Skrevet

de er ok, men lillegull klarer søren meg å spinne av seg disse også. verken sokker eller noen former for sko blir lenge på føttene hennes, og etter en kort stund har hun nærmest tærne i knærne på strømpebuksene sine, sukk!

Skrevet

Vi kjøpte Stonz til jenta for en måneds tid siden. Med Linerz. Hittil er jeg kjempefornøyd. Har brukt de både med og uten foret, med foret så er det nok med strømpebukse nedi så sant det ikke er bikkjekaldt da. Selv om de er litt store og klumpete så ser det ikke ut til å plage henne i det hele tatt. Ho er litt vel interessert i snora og sitter gjerne og drar i den hvis ho får mulighet.

Jeg valgte størrelse L til ho (blit ett år i januar)

Skrevet

har hørt man ikke skal bruke de.. de gir ikke noe støtte til barna.. så spesiellt til de som lærer og gå\nettop har klært og gå så skal man styre unna de

Skrevet

Tror jammen jeg må bestille et par til gutten i kveld jeg..;) Han er bare 4 måneder, så han skal ikke gå i de. Det blir jo i stedet for ullsokker og sånt da:)

Skrevet

Når jeg var i den alderen, dvs 30+ år siden, så skulle barnesko være ankelhøye og steinharde for å gi støtte.

I dag sier fysioterapautene at barnesko skal være myke i sålen, men med ekstra støtte rundt ankelen. Det blir likevel anbefalt at det ikke blir brukt sko inne og at barna får gå barføtt ute når det passer seg. Og Stonz er galt fordi at?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...