Sebbelita Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Har så langt kjøpt noen småting: glass med biler på og ny bru til togsettet hans. Men sliter litt med å finne på en litt større ting........
Noah 08. Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Her ble det "storgutt" seng...så da blir det ingen annen gave utenom kalenderpakker:) Men vi har ønsket : Akebrett/rattkjelke Klær i 104 Bøker Puslespill Tripp-trapp stol
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Blir "storgutt" seng her også. Lynet McQueen seng :-) Så blir ikke noe annet her heller. Han blir 3 i mars. Ellers har jeg ønsket meg snowracer til han, Chuggington togbane, ullundertøy/sokker, Cars ting....
FruTB Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Vi skal kjøpe en løpesykkel til ham. Andre tips: Wheely Bug (kjempehit her i huset!) Bondegård i tre Parkeringshus i tre Brio komfyr og liksom-mat Puslespill Magneter Klassiske bøker Ullribbebukser Sing Sang Duplo
lille sprelle Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 vi gir bøker i år. elsker å bli lest for!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Tips Seng Sengetøy med favorittmotivet Bøker Dvd er (Thomas tog, Elias båten, Emil i Lønneberget, Kaptein Sabeltann osv) Kommode til leker (tenkt framover slik at du har plass til leker og bøker også om 2-3 år). Togbane i tre (brio sin er veldig fin, de har i flere ulike temaer) Verktøybenk med verktøy Klær (pysj, ullundertøy og litt penere dyre klær) Ski (min 3 åring står på slalom og trenger da også hjelm, beskyttese osv) Skøyter Egen sekk Akebrett Duplotogbane med eletrisk tog Puzlespill Penge til konto Store bruder biler. Det er en hit her.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Her vet jeg pjokken får: Ski Leketeppe med bilbane Fisher price leke-pc Saccosekk Deler til togbanen Rattkjelke... Til bursdagen får han løpesykkel av oss, tror nok den blir mer brukt enn 3hjulssykkelen han har nå..
mai mammaen til to Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 mini på 2,5 år får - verktøy benk . rorri bil -mekaniker utkledningsklær . sabeltann filmer . sabeltann sverd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå