kokosyklus Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Er 11+ 3 i dag, men orker ikke lenger lese mer på 1.tri. man påminnes hele tiden om mye av det negative ved svangerskapet. Det er så utrolig kjedelige temaer og jeg kjenner jeg er veldig ferdig med å fokusere på det nå. Forvsinner jeg ut sakl dere slippe å høre noe om det, men sannsynligheten er liten nå Går rundt og gleder meg til mitt første legebesøk til uka. Blir spennende å få en dato til ultralyd etterhvert og. Jeg går rundt nå og lurer på om alle symptomene jeg har er noe annet enn svangerskap. Tok bare en test og i det siste lurer jeg på om jeg så feil. Har jo mange symptomer, men lurer på om jeg er syk istedet. Jeg kan heldigvis roe meg med at mensen kom jo ikke og jeg så jo fatisk en pluss, så vet jo innerst inne at jeg er gravid. Det er rare uker før magen kommer. Alle sier de fikk mage så tidlg med nr to, men jeg synes ikke det stemmer her. Ennå kan jeg bruke min vanlige bukse. Siste byttet jeg til mammaklær i rundt uke 12, det ser ut til at det ikke er noen stor forskjell denne gangen. Og DET er jeg glad for, den magen kommer mer enn tidsnok allikevel. Det er så deilig å kunne bevege seg fritt. Enn så lenge:) ... Håper ikke dere kaster meg ut igjen nå da, jeg som sniler meg inn alt for tidlig:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Ønsker deg velkommen jeg, og må si meg helt enig i det du skriver! De siste dagene før jeg var 12 uker ble 1. tri forumet bare mer og mer uinteressant! jeg var så lei av å lese om alle SA, MA og alle blødningene... Ble jo like bekymret hver gang! Jeg er 13+4, så jeg har ikke vært her så lenge jeg heller! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå