Gå til innhold

Kom med deres symptomer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man være gravid selvom man ikke har ømme bryst?

Mine Symptomer hittil:

- kvalm!

- vond korsrygg (varte en hel uke)

- en del utflod

- humørsvingninger, blir fort sur

- tann pine

Kom med deres symptomer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Kvalm av og til

- Liker ikke is lenger (!!!)

- En del utflod, spesielt etter å ha tisset (og jeg er aldri plaget med utflod)

- Skulle hatt mensen for 13 dager siden

- Halsbrann

- Blir veldig fort irritert og lei meg

Åh, jeg vet at det var mer men det husker jeg ikke nå =P Akkurat nå er jeg ikek dårlig i det hele tatt =)

Skrevet

jeg fikk veldig sprengte og harde bryst som var utrolig såre. dette gikk over etter noen dager men er fortsatt litt såre men bare såvidt jeg kjenner noe.

jeg har veldig veldig trykk nederst i magen. og kommer akkurat som mensen smerter av og til,dette kommer og går veldig fort igjen.

jeg får vondt nederst i magen når jeg bøyer meg for lenge.

har ikke mye utflod i det hele tatt.

våkner veldig tidlig om morgenen med veldig sult følelse men uten matlyst.

er sliten og vondt i hodet

det stikker og drar veldig nederst i magen,men midt på rett ved skambenet. jeg skulle reise meg opp og følte jeg hadde en ball mitt på magen rett over skambenet. da jeg begynte mistanken =) og jeg tålte ikke lukten av ansiktsmasken lengre :P

også fryser jeg utrolig mye mer enn før. jeg må gå med stor dunjakke inne, og jeg er VEEEELIG TØRST hele hele tiden . =)

så her er det veldig mange rare ting som skjer med kroppen. og det er vanskelig og unngå og merke det.

ikke godt og våkne av ubehagelig vondt i bunnen av magen så tidlig om morgenen som 5-halv 6 tiden .

også har jeg veldig dårlig kondis plutselig og jeg har jogga og gått tur hver eneste dag i lengre tider. så det stussa jeg veldig på. =)

ble en hel hau og lese dette hehe. men det er maaasse symptomer hos meg :):D

Skrevet

-Fryser så og si hele tiden

-Kvalmetokter

- fort sur og lei meg

- Mensnurringer

- Ømme bryst

- Våkner tidlig om morgene

- Trøtt

Det jeg kommer på for øyeblikket!

Skrevet

-Veldige humørsvingninger

-Mye utflod

-Puppene har vokst(men ikke like ømme som sist)

-Kvalme spesielt på ettermiddag/kveld

-Våkner om natt/tidlig morgen med vondt i magen for jeg må så tisse

-Kjenner at det strekker seg i magen

-Veldig trøtt

Skrevet

-Veldige humørsvingninger

-Mye utflod

-Puppene har vokst(men ikke like ømme som sist)

-Kvalme spesielt på ettermiddag/kveld

-Våkner om natt/tidlig morgen med vondt i magen for jeg må så tisse

-Kjenner at det strekker seg i magen

-Veldig trøtt

Skrevet

Hvit utflod, men bare 4 dpo da:)

Skrevet

er 2 måneder siden jeg sist hadde mensen. tok test imårrest men den var negativ :( venter bare på mensen nå!! kan ikke den bare komme! er 6 mnd vi prøver nå. Bra å høre deres symptomer da vet jeg hva jeg skal kjenne etter vist jeg blir gravid snart :)

Skrevet

- Vondt i korsryggen

-Vondt i livmorområdet, det både stikker og klemmer og strekker seg føles det som

- Kvalmetokter! (Kvalme tilsvarende den jeg får når jeg har drukket for mye, og var jeg på en fest ville jeg gått og stukket fingeren i halsen for å få det opp....)

- Tyngdefølelse og verking i puppene. Ikke ømme ved berøring. Knoppene pleier å være flate, nå er de "knuppete" hele dagen.

- Bedre luktesans?! Kom i stallen i dagtidlig, og lukta jeg kjente var pusen som hadde gjort ifra seg i en flishaug, og IKKE hestelukta, hahaha. Kjente også samboerens løkånde i gårkveld, og måtte snu meg bort, jeg som aldri reagerer på løkånde.. :S

(Må også legge til at jeg IKKE har testet enda, og at dette kan være tilfeldig alt sammen. Er i dag 12-13 DPO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...