Gå til innhold

Hvor mange dager til termin, søndag 05.12.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 liten dag igjen...:)

L-83, imponert over at du skal ut på shopping med 2 dager igjen!!! Hadde ikke jeg orket..:)

Amazing, unner deg virkelig fødsel nå, gruer meg til det står - foran antall dager, DET tror jeg blir VELDIG tøffe dager...:) Håper å lese at du er i gang snart:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager igjen...... Sover så sinnsykt dårlig nå, og føler meg som en zombie. Er tett i nesa og vondt i hodet, kvalm, vondt i magen osv.. Vil gjerne bli ferdig snart:)

Skrevet

termin i dag men lille jenta vil ikke ut. begynner å bli litt sliten nå. vil jo holde hu i armene mine :)

Skrevet

61! Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de dagene, i og med at jeg vet at magebabyen kommer en god stund før uansett. ;)

Skrevet

9 dager igjen. Er syyykt lei av å være schvær og handikappet, men overhodet ikke klar til å føde!

Jeg heier på deg som skal ut på julegaveshopping! Tøffa!

Skrevet

2 dager igjen, å har vært på jule shopping og nå er det rett ut får å skoffe snø.!:) Vil så gjerne møte mini snaaart!

Skrevet

Gikk så fint så ;) Men for å si det sånn, med mindre man kan føde uten å ha hatt et fnugg av tegn på det, kommer nok ikke denne babyen med det første! :P

Skrevet

83 dager igjen til termin! synes det går veldig fort nå...

Skrevet

9 dager!! Første mann kom 10 dager før termin, så er liiiitt skuffet idag :(( Men håper hun kommer ut snart ihvertfall....!!:)

Skrevet

42 dager igjen :D Når går man for å være høygravid egentlig?

Skrevet

53/48 dager igjen dette går skummelt fort, føles helt uvirkelig at fødselen nærmer seg hvis jeg føder tidlig som sist har jeg ca 34 dager igjen. Uff usikker på om jeg blir klar mentalt.

Skrevet

36 dager igjen til termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...