Gå til innhold

Lar dere baby skrike litt når dere har prøvd ALT i 6t...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er superovertrøtt?

er 6 mnd.

Litt utilpass, ikke feber men hoster litt.

Blir bare litt rådvill, har virkelig prøvd ALT og jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre!!!

Virket som om det var luft, har gitt seg nå, men finner ennå ikke roen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min liolle er bortskjemt og jeg klarer ikke og la han lige og skrike.. kan prøve men går fort og henter han igjen.. er det bare oppmerksomhetsutring så lar jeg han ligge, men hvis han hadde holdt på så lenge hadde det jo måtte vært en grunn til det.. gutten min var egentlig litt sånn igår.. badet han i "varmt" vann og maserte magen med olje etterpå så fikk han bærsjet og da roet han seg.. han er snørrete og hadde 38,7 i feber så ga han en paracet før han skulle sove.. =)

Skrevet

Ronja og Odin...babyen din er IKKE bortskjemt, men du er en god mamma som responderer på gråten hans!

Ellers til deg HI, nei - jeg ville ikke latt babyen ligge å gråte. Bedre at han gråter i fanget ditt enn alene i sengen. Eller at du sitter ved siden av sengen og stryker på magen hans, synger kanskje litt.

Skrevet

Enig med de over, jeg ville ikke gitt meg før jeg fant ut hva som plagde han. MEN det kan faktisk hende at han ikke klarer å sove fordi han ikke får fred.. Det har jeg opplevd. At han blir overtrøtt og ikke klarer å roe seg fordi jeg er up in his face..

Ellers så har jeg heldigvis ikke hatt episoder der han gråter så lenge. Ville gitt han dentinox, fennikelte, magemassasje, tørr bleie, sjekket at ingenting var fysisk i veien osv. Om han enda hadde grått ustanselig vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort.. Da måtte det jo ha vært noe alvorlig tenker jeg.. Hvis han bare var grinete og overtrøtt, måtte jeg kanskje ha latt han gråte litt og finne roen selv. Dersom det kun var sutring og klaging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...