Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Da er det slutt. Slutt på pausen. De siste månedene har vi hatt pausen. Regnfrakk fra TR til 1 uke over EL. (med et unntak) 1 uke over EL nå. Fra nå, ingen regnfrakk. Nesten litt skremmende Ønsk oss lykke til
ikke i bruk Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Lykke til ;-) Håper spiren sitter fort!
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Lykke lykke til! :-D Så deilig når man endelig kan sette skikkelig i gang! Litt skummelt skal det være
Carina har to små gull Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 KJempe masse lykke til og jeg håper at spira sitter fort Nå skal et bli din tur!!!! KLemmer fra
field of gold Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Lykke til :-) Håper spiren sitter fort <3 Det skal være litt skremmende. Føler på det selv også selvom dette blir tredjemann ;-)
J -76 Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Lykke lykke lykke lykke lykke lykke lykke lykke lykke til vennen! Sender deg masse babystøv ****************************************** Mange klemmer J
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Åååå lykke til!!!! Håper det ordner seg denne gangen Sender deg massevis av babystøv jeg også! Stor klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2010 Takk alle sammen, og så hyggelig at noen av den "gamle gjengen også stakk innom. Koster opp babystøv i en bøtte, legger det i frysen. Det skal jeg putte i badevannet ved neste EL ;-P
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Lykke, lykke til ))) Dusjer deg med babystøv, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå