Gå til innhold

Bør jeg være bekymret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har alt mulig kommet hoppende på meg. Først gikk bekkenet for 2-3 uker siden, samtidig begynte kynnene å ta seg kraftig opp og har etter dette bestemt seg for å komme gjevnlig hver kveld inkl smerter (de ligger på ca hvert 7 min), litt etter dette begynte venstre foten min å "trekke seg sammen" det føltes som en sene som lå i klem eller noe. På mandag fikk jeg feber og ble kraftig forkjølet, og da kom alle smertene 10 ganger værre (forutenom bekkenet, kan vel ikke bli værre...)

Det ser ut som den smerten som var nederst i foten skulle gå løpet ut å være isijas nerven, smerter helt fra hofta og ned til tærne..

Og nå har beina mine est ut til to ballonger (FULLE av vann) - er vel andre dagen i dag, men de blir bare større og større (selv om jeg har lagt de opp på kvelden)

Bare for morro skyld sjekket jeg bt mitt da jeg var hos svigers i dag (han har egen måler pga sykdom) BT viste seg å være 113/68 (testet 3 ganger) og jeg har liggi gjevnt på 100/60 (aldri over, men vært nede på 90/50)

Huff, dette ble langt .. :S

Men har begynt å tenke mye på svangerskapsforgiftning osv..

Jeg har time hos legen til tirsdag, men burde jeg ta kontakt med noen før dette?

Eller er dette bare helt normalt? Jeg er 38 uker i morgen.

Sier tusen takk på forhånd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en kjapp telefon til ditt fødested og du vil få en kyndig mening om dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...