Gå til innhold

Noen som har erfaring med simokombi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å monterer vognen nå, og synes ikke vi får bagen til å være festet stødig og trygt i vognen! Hvis den understekanten, nærmest håndtakene, sklir ned, kan jo vognen omtrent dette ut!!!? Er dette riktig?

Vi synes det ser rart og IKKE sikkert ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stanga som skal stå opp når sportsdelen er i bruk,bruker du for å "sette fast" bag'n.. Er det denne du mener kan skli ned?

Har simo kombi til mitt andre barn nå, og har aldri opplevd at den har sklidd ned og bag'n falt ut..

Skrevet

Vi har også simo kombi til nr 2. Har aldri vært noe problem med at bagen detter ut eller truer med å dette ut.

Skjønner heller ikke helt hva du mener. Er det fotplaten under bagen du mener?

I tilfelle så kan bagen dette ut hvis en stor og tung unge sitter i fotenden av bagen og fotplaten er nede, men dette vil aldri bli et problem fordi bagen bruker du bare i 6-7 måneder, eller til barnet kan sitte selv. Når barnet kan sitte selv bør du slutte å bruke bagen fordi babyen bør ha sele på for ikke å ramle ut av vognen. Og du kan ikke bruke sele når du bruker bagen.

Nå er min nr 2 snart 6 måneder og vi må snart ta i bruk seler og bagen må pakkes bort :(

Hvis du er usikker på om du har montert den riktig, så bør du dra tilbake til forhandleren og spørre.

Skrevet

Ja, det er den som skal holde fast bagen i fotenden jeg mener, den du trer sånn stoffstykke på! Dere mener den er stabil?

Skal bagen festes på noe annet hvis? Det er to stopper på hver side av vogna ved hetta som skal på også tror jeg. Men de er skikkelig vanskelige å få tak i, og det virker så tungvint når man skal ha bagen ut og inn ofte. Men det er kanskje sånn det skal være?

Skrevet

Jeg har hvertfall aldri hatt no problem med det..

Har heller ikke festa bagen på noen annen måte..

Har aldri brukt den hetta til bagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...