Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 4+2 i dag. 3 positive tester i dag, LITT uventet etter bare 2 pp. Vesla i huset skal bli storesøster! Hurra! :-)
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer og velkommen! Håper vi alle blir med videre til 2.tri.
Undretrollet Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Velkommen hit vi har ca samme termin da... Tror jeg også er 4 uker og to dager
Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2010 Tak for det :-) Gleder meg. Håper alt går bra! Kvalmen har allerede bydd seg, rart når hodet har fått bekreftet at noe er der! :-) Sitter oppe midt på natta og bryt meg, mens jeg egentlig er sulten og prøver å spise noe etter jeg har hatt 0 matlyst de siste dagene.. Rart hvor tydelig alle tegnene plutselig ble.. hehe :-) Termin er foreløpig 13. august på meg.. Litt gøy siden jeg har fødselsdag den 9. august :-) Flott bursdagsgave :-) Lykke til alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå