andy69 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hei Det høres bra ut med mye stigning. Min var 2900 30. nov (20 dager etter befruktning, 4+6? Tidligere hcg 270 på dag 9 etter innsett.). Jeg fikk ikke målt progesteron, men jeg går på maks nå, tror jeg. Måtte øke på innsett dag for nivået ligget ”bare” på 39,92. Skal be om å teste neste gang for jeg er redd for hvordan det skal gå når nedtrappingen skal starter. Jeg har dårlig nyhetert, som egentlig vil ikke nevne engang. Jeg blør. Eller riktigere sagt det kom to dråper i går kveld etter sikkelig mageknip da jeg tøsket meg etter tissing. Jeg fikk ikke sove hele natta av skrekk. I dag tidlig kom litt til ved morgen urin, fortsatt ikke mye da. Siden kom bare ca en og en dråpe når jeg tisser og det er ingen smerter i dag. Jeg er så redd. Jeg vil bare grine. Uff. Jeg skal ringe gyn på mandag, har ikke tatt kontakt med noen enda, de sier bare at det er normalt. Kanskje jeg kan ta en UL til, denne gangen med hjertelyd. Men ikke sikkert at jeg tør. Jeg holder litt lavprofil så lenge, tørr ikke å lese forumet, redd for å bli hysterisk. Jeg beskylder liksom meg selv for at jeg ikke passet bra nok på babysene mine og at jeg ikke skulle tatt tidlig UL fordi jeg var så nysgjerrig osv. Vet at alt dette er bare tull men det gikk jo så bra helt til da. Klarer ikke å tenke logisk. Hadde du vondt i magen når du blødde? Jeg hadde vondt helt nederst i magen. Når tar du UL? God klem
Mumrikken :) Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Hei kjære du :-) Som Penny på Serum sier - det er veldig, veldig vanlig å blø etter innsett av donor egg pga vår stimulerte slimhinne, oh høye dose av progesteron. Og for å si det slik så har jeg aldri bløød en dråpe før etter 4 dager etter medisinslutt på de negative forsøkene mine, så kanskje det er et godt tegn?? Hun sa at jeg bare kom til å blø i tre dager. deretter opphold til uke 6-7 og deretter en kort blødning igjen. Det stemmer ikke helt, jeg blør litt nesten hele tiden. Men veldig lite innimellom. Hcg stiger veldig bra så hun sier at det ABSOLUTT INGEN TING Å BEKYMRE SEG FOR! Jeg må nesten bare høre på henne, ellers blir jeg helt smårar her.:-/ Progesteron skal ligge mellom 25-47 i 1 trimester og med vår dose så øker den hele tiden. Vi ligger godt innefor grensene så det er bare å slappe av. Prøv å ikke bekymre deg :-) Vet fryktelig godt hvor vanskelig det er...I ordinære svangerskap har så mye som 30 % blødninger, ved eggdonasjon er det opp til 70 % som har større eller mindre blødninger - og det går bra!!! Tror vi kan se frem mot august med store forventninger begge to jeg!!! God klem
Mumrikken :) Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Og forresten...har ikke noe spes vondt når jeg blør, bare de vanlige mensmurringene. litt sterkere er de innimellom. Jeg skal til UL 14/12...klarer nesten ikke å vente )) Men i dag og i går har jeg vært skikkelig kvalm og uvell...(heldigvis!) Dette går bra for oss begge skal du se! Klem igjen
andy69 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Takk for trøstende ord. Jeg var kvalm 2-3 dager og puppene er ømme, men er ikke merket kvalmhet ell murring i magen siden jeg blør. Magesmerten er mer mensensmerte type og det er det som beskymrer meg. Men jeg kan ikke forestille meg at dette skal gå galt. Jeg vil og jeg skal lykkes, akkurat som deg
Mumrikken :) Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Det er mensmurringer/smerter jeg har hele tiden. av og til ganske kraftige...Ved en ev MA er det mye sterkere smerter, og kraftige blødninger. Har veldig troa på oss jeg Klem
m240 Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Hei, forstår deg veldig når du blør, men jeg er helt sikkert at det går bra. Bare ta det rolig og ikke stress. klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå