Fireblade Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Er det noen her som har gått inn i fødsel med veldig lavt jernlager? Jeg har gått ned i jernlager fra 21 i sommer til 6 nå. Bekymrer meg litt å gå inn i fødsel med så lite jernlager. Noen som har erfaring? Vil det gå helt fint selv om en skulle miste litt blod eller risikerer man å gå helt tom??? Og hva da??? er 29+1 nå så jeg har jo litt tid igjen..
*Lissi* Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde veldig lavt sist. ikk eskjed om at det kunne være aktuelt med blodoverføring om jeg mistet mye blod. Gikk helt fint da:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde jernlager på 11 og fikk da vite at det var helt fint. Sist kontroll var visstnok jernlageret sunket men vet ikke hva det er på nå. Har begynt med hemjern for å få det opp, men egentlig ikke tenkt på dette ift fødsel (og jeg kan føde når som helst nå...). Merker jeg og ble blitt bekymret nå :S Bra du har god tid til å få opp jernlageret! Kan sikkert være lurt å ta tilskudd fra apoteket hvis legen anbefaler det, for å få opp lageret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå