mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Venter nr. 3 i april og har ingen navnefavoritter til det kommende nurket.. Hva passer sammen med Rinde og Luna? Vet ikke kjønn så trenger både guttenavn og jentenavn..=)
firama Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Ylva Live Anna Frida Ella Odin Bjørk Isak Iver Albert
namedrop85 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Jentenavn: Vida Leah Ronja Mira Emmy Guttenavn: Mattis Mats Mons Oscar Oliver
mamseeeen Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Live Levie Elida Signe Hanne Sigve Snorre Ask Ove Birk Iver
Cornelianelia Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Rinde har jeg aldri hørt før. Skal innrømme at jeg lurte på om det var jente eller gutt, men ser av profilen din at Rinde er ei jente. Ville valgt et litt utradisjonelt navn til nr tre også. Og kanskje styrt unna forbokstavene R og L. Noen forslag Heine Ådne Ånund Olve Odin Nore Sole Sune Solan Irja Eirin Tirill Tyra Guro Olea Tyri Ylva Ylvali Anneli Idun N er jo en felles bokstav i begge de andre navnene, kanskje fint å finne et navn som inneholder N?
Mai♥ April♥ Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Siden de to andre har såpass spesielle navn ville jeg holdt meg unna topp 10 til nr 3. Her er noen navn jeg syns kunne passe med søsknene, noen av de er sikkert foreslått tidligere. Jentenavn: Telma Nila Vida Tyra Eir Ronja Guttenavn: Ask Birk Ovar Brage Heine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå