Gå til innhold

Er du her, sastiemta? (skrev det kanksje feil..)

gulda

Anbefalte innlegg

Gullfiskhukommelse, glemte hvordan jeg skulle skrive nicket ditt før jeg kom så langt..

Men hvordan går det med deg? har tenkt så på deg og alt du kanksje måtte gjennom i dag.

Håper du henger sammen!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :o) Joda, jeg er her enda! Svaret på fredagens test viste desverre bare 10.100, noe som bekreftet misstanken min... Så på lørdag dro vi på sykehuset for å få ul + utskraping. Ul var bare rutinemessig. Men heldigvis for det! På storskjermen så både gyn, sambo og jeg et pitte lite hjerte som slo! Det skulle jo ikke være mulig! Med blødninger,intet liv på første ul og synkende hcg-prøve... "Vet du, denne må vi gi en sjanse!" sa gynekologen da han så det... :o) Tok ny test på lørdag, som jeg får svar på i morgen. Også skal jeg på ny ul i midten av neste uke!

Håper dette går bra altså..! :o)

Takk for at du tenker på meg..! :o)

Stor klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå SÅ BRA!har fulgt med på deg jeg også.. Så deilig å se et bankende hjerte da, en stor lettelse kan jeg tenke meg =)

Skal krysse alt jeg har av fingre og tær for dere.. Hold oss oppdaterte da?! God natt håper du får litt bedre søvn i natt klem klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??? Ååå, så fantastisk!!! Kan tenke meg det var et positivt sjokk! :o)

Hadde selv en dårlig hcg-prøve. Den sank ikke, men steg langt i fra som den skulle, og var alt for lav i forhold til uken jeg var i. Men ul viste liv, og for en uke siden hørte jeg hjertelyd hos jordmor. Dette også etter masse blødninger, og til og med klumper. Så alt er visst mulig!

Men var veldig spent med deg siden gyn virket litt negativ sist.

Krysser virkelig fingrene for at dette går bra for deg! Så fantastisk at det lille hjertet slo! Hvor langt på vei var du på lørdag når du så det? Masse lykke til videre! Dette var veldig gode nyheter -må det holde seg slik!

Ja, oppdater oss gjerne! Håper du får masse positive beskjeder fremover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare helt utrolig! Hcg-prøven jeg tok på lørdag viste 57269! Så da må jo prøve nr.2 ha vært feil...

Har fått ny time til UL nå, på torsdag, så da får vi se om det ser bra ut...

Første gang på UL var jeg 7+3. Andre gang var jeg 7+6.

I dag er jeg 8+1. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var kjempebra! Tenk, fra å være på vei til utskrapning, så har du nå en fin baby i magen. Blir spennende med ul på torsdag, men ser jo bra ut da! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skjønne damer! :o)

Da har jeg vært på UL igjen! Og alt er i skjønneste orden! :o)

Overlegen målte den lille til 24(?)mm, noe som tilsvarer 8+3. :o)

Kan ikke beskrive hvor lettet jeg er over at det gikk bra! Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at den lille spiren har kommet for å bli! ***

Takk for super støtte! :o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg har fått med meg så mye om dette, men jeg vil bare si JIPPIIIII på dine vegne!:) Så utrolig bra <3

Masse masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!

Fikk selv beskjed om at de 8 første ukene er mest kritiske, og at i mange tilfeller når noen mister mellom 8-12 uker, så har det gått galt før 8 uker. Er noe med at det da skjer et skifte i hvor babyen får næring. Så da ser jo ting veldig bra ut!

Gratulerer!!!

Har vært kjempebra å se underet du har fått! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...