Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Skal ha på meg en kjole som har bare en stropp på. Og da kan jeg ikke ha en bh som viser under. Hvilket undertøy kan jeg da ha? Jeg bruker str 75 DD.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Tape opp puppene med sportstape. Mye bedre
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Invester i et skikkelig bra korsett )
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Ja det fins. Er veldig sikker på at eg har sett sånt hos www.bravissimo.co.uk. Eg har bestilt andre bh'ar der og er veldig fornøgd både med kvalitet og service.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Ranveig: Hvor lang leveringstid er det? Trenger det til neste helg? Og hvor får jeg tak i et skikkelig korsett?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Sportstape?? Hvordan gjør man det da? Og holder det?
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte wonderbra på Nelly i str. 65G. Er rimelig sikker på at de har i din størrelse også! Den holder godt og sklir ikke ned selv om det ikke er stropper på den. Anbefales virkelig! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderbra-690/?qSize=&qOrderBy=&qColor=&qHits=36&qPriceRange=&qSizeGroup= Tror det er tre-fire stroppeløse her.
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Linken funker ikke, du må enten kopiere den eller gå inn på http://www.nelly.com og velge undertøy, bh´er og merke wonderbra.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Nei..de hadde ikke 75dd der :-( Noen andre som har tips! Det må holdes oppe! ;-)
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Jeg bruker oftest 65F men måtte sende den tilbake fordi den var for liten i cupen. Er rimelig sikker på at du kan kjøpe 75E. Men utover det har jeg ikke så mange andre tips. Ser noen har nevnt bravissimo og de er jeg også fornøyd med, men jeg tror kanskje ikke du får varene innen neste helg derfra:-(
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 LaLina å StHanshaugen i Oslo har bh'r opp til stor str. Jeg har selv kjøpt flere stroppeløse bh'r der i G-cup. Change-butikkene har også store størrelser. Trodde kanskje DD fantes i "vanlige" undertøysbutikker (merker som Thriumph eks) da det ikke er "unormalt" stort.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 Jada, ikke noe problem! Change har størrelser opp til J cup, så vidt jeg vet så har de stroppeløse opp til H cup iallefall, så da skulle du vel kunne finne noe. Men, hvis du faktisk er en 75DD (noe jeg tviler på om du ikke har blitt målt proffesjonelt, da er det mye mer sannsynlig at du er mindre rundt og større i cupen) så finner du det på Lindex og Cubus også. Bravissimo sine er ikke noe for meg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #14 Skrevet 4. desember 2010 http://underverker.no/stroppelos_pushupbh_fra_wonderbra_di_cup/P_79 denne har jeg )
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #15 Skrevet 4. desember 2010 Vedig bra service på Underverker er det også, bestilt en del derfra
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 4. desember 2010 #16 Skrevet 4. desember 2010 Trur det tok 5-6 dagar frå eg bestilte frå Bravissimo til eg fekk pakke i posten, men hadde ikkje gambla på det. Veit mamma har bestilt frå www.underverker.no, og er fornøgd der og. Kanskje det går kjappare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå