BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Sitter og drikker en kopp i skrivende stund, men har ikke særlig trua. Jeg måtte bare kjøpe den, og den smaker jo veldig godt så den er jo godt for noe ;-) Noen som har prøvd og mener den virker for å fødselen i gang... dette er mitt siste forsøk med kjerringråd =P (tror jeg, hihi)
sent-men-godt Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Det har jeg drukket tre- fire kopper av daglig i det siste. Er moden og ved termin, men ikke noe effekt. Så da tipper jeg det bare er gamle sagn:) hvis det er noe i teen som funker så bør den vel funke når man er moden...men nyt smaken du:)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2010 såpass, hehe, da er det nok bare overtro =/ men greit å vite det da, så jeg ikke våkner skuffet i morgen også. (Er nemlig alltid skuffet om morgenen da jeg alltid legger meg i håp om at noe skal skje gjennom natten) Men skål for smakens skyld ;-)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 såpass, hehe, da er det nok bare overtro =/ men greit å vite det da, så jeg ikke våkner skuffet i morgen også. (Er nemlig alltid skuffet om morgenen da jeg alltid legger meg i håp om at noe skal skje gjennom natten) Men skål for smakens skyld ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå