Gå til innhold

Noen fra Sogndal..

SugarIntheMorning

Anbefalte innlegg

som kan fortelle meg litt om byen? Skal være der et par dager denne uka, og lurer på om det fins en hennes og mauritz der, om det finnes noen butikker jeg absolutt bør sjekke ut, og om det finnes et ok hotell/pensjonat som ikke er så dyrt. Og til slutt... er det severdigheter som MÅ sees?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! For det første er Sogndal ingen by:-) Bor ikke der, men er der ganske ofte. (bor i nærheten)

Er iallfall ikke HM der. De har et kjøpesenter, men kan ikke si det er det helt store utvalget.

Er ikke sikker på hva som er billigste overnatting dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da..trodde det var en by jeg.. Ok, med andre ord skal jeg ikke komme med de stoore forventningene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så kjempegodt vant altså.. så det blir nok bra uansett. Har du en hyggelig restaurant å anbefale? Eventuelt cafe/utested?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sogndal ja...verdens navle:) Jeg bodde der i 2002-03. Da var det eget Ølpol..Hoho..tider!! Men uansett, den gang hang alle på Meieriet, veit ikke om det eksisterer som utested enda. Ellers er det kjapt å gå igjennom kjøpesenteret og sentrum der generellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2002-2003 er vel ganske lenge sia?? Eg bur i Sogndal,og meieriet er i full virksomheit, og eit av landets beste student-uteplass!

Det er eit kjøpesenter her med litt i overkant av 40 butikkar,men nei, ikkje det beste utvalget! Er også andre småbutikkar i sentrum!

Joars kjøkken er den nyaste restauranten her,og maten smakar meget bra :)

Og øl blir btw selt i matbutikkane ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi meieriet ja, der har jeg vært noen ganger. Men det er jo stort sett det eneste utestedet også da ;) Skal du ha et av landets beste student utesteder, må du komme deg til Tønsberg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...