SugarIntheMorning Skrevet 4. desember 2010 #1 Del Skrevet 4. desember 2010 som kan fortelle meg litt om byen? Skal være der et par dager denne uka, og lurer på om det fins en hennes og mauritz der, om det finnes noen butikker jeg absolutt bør sjekke ut, og om det finnes et ok hotell/pensjonat som ikke er så dyrt. Og til slutt... er det severdigheter som MÅ sees? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lissi* Skrevet 4. desember 2010 #2 Del Skrevet 4. desember 2010 Hehe! For det første er Sogndal ingen by:-) Bor ikke der, men er der ganske ofte. (bor i nærheten) Er iallfall ikke HM der. De har et kjøpesenter, men kan ikke si det er det helt store utvalget. Er ikke sikker på hva som er billigste overnatting dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SugarIntheMorning Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2010 Oi da..trodde det var en by jeg.. Ok, med andre ord skal jeg ikke komme med de stoore forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lissi* Skrevet 4. desember 2010 #4 Del Skrevet 4. desember 2010 Njaa...spørs jo hvor "godt vant" du er da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SugarIntheMorning Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke så kjempegodt vant altså.. så det blir nok bra uansett. Har du en hyggelig restaurant å anbefale? Eventuelt cafe/utested? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2010 #6 Del Skrevet 4. desember 2010 Sogndal ja...verdens navle:) Jeg bodde der i 2002-03. Da var det eget Ølpol..Hoho..tider!! Men uansett, den gang hang alle på Meieriet, veit ikke om det eksisterer som utested enda. Ellers er det kjapt å gå igjennom kjøpesenteret og sentrum der generellt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lissi* Skrevet 4. desember 2010 #7 Del Skrevet 4. desember 2010 Vet de har en kinarestaurant der iallfall:-) Og tror Meieriet eksisterer enda:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. desember 2010 #8 Del Skrevet 5. desember 2010 da hang vi på meieriet i den samme perioden.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehk Skrevet 5. desember 2010 #9 Del Skrevet 5. desember 2010 2002-2003 er vel ganske lenge sia?? Eg bur i Sogndal,og meieriet er i full virksomheit, og eit av landets beste student-uteplass! Det er eit kjøpesenter her med litt i overkant av 40 butikkar,men nei, ikkje det beste utvalget! Er også andre småbutikkar i sentrum! Joars kjøkken er den nyaste restauranten her,og maten smakar meget bra Og øl blir btw selt i matbutikkane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SugarIntheMorning Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 5. desember 2010 Takk for tips alle sammen! Kanskje det blir en middag på Joars kjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 9. desember 2010 #11 Del Skrevet 9. desember 2010 Hi,hi meieriet ja, der har jeg vært noen ganger. Men det er jo stort sett det eneste utestedet også da Skal du ha et av landets beste student utesteder, må du komme deg til Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå