januarbaby + novemberspire Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Sitter å ser på nettsidene til nøstebarn. Er sååå mye fint Hva har du kjøpt til babyen din derfra?
ungmortil3 Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Veldi enig at de har kjempemye fin + at jeg liker godt at ullen de bruker er ubehandlet . Lammeskinnene er helt supre. Kjøpte et før sønnen min ble født og har gjort det samme nå. Men om du tenker på å bestille klær så bør du være klar over at str ikke er helt overens med str du får kjøpt andre steder. 56 blir fort en 62 osv.
AO3 Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 - ullfrottépysj (fantastiske!) - ullfrottésparkebukse - ullfleecelue - ullbody (skulle egentlig være trøye, men fikk tilsendt body i stedet... Jeg synes egentlig at NB-bodyene er litt for dyre til at jeg gidder bruke penger på det, kjøper billigere merker som går i vaskemaskina uten problemer, men nå ble det slik likevel) - ullribb-bukse (til når h*n blir litt større) Jeg elsker Nøstebarn, men forsøker å holde meg litt på matta, til jeg finner ut om det blir gutt eller jente...
sent-men-godt Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Har kjøpt to pysjer med fot, en tynn ull/silke lue, en tykk ullfleecelue, en ull/silke bukse, og to tykke herlige ullfleecedresser med hetter:) alt pent brukt på FINN, f.eks.kostet de tykke dressene med hette kun hundre kroner:) lurt:)
AS3* Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Ja, jeg har vært mye inne og sikla der Har bestemt meg for å vente til etter jul med å handle (venter i februar), men har tenkt å kjøpe ullfrottepysj, ullbodyer, heldress og lue. Og en kjole med stripete body med lange armer til Eeeelsker den grønnfargen de har!
kjersti83 Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Har ikke kjøpt så mye derfra selv ennå fordi jeg har fått så mye klær av min søster:) Bl.a bodyer, luer, strømpebukser og ulldrakt. Veldig heldig! Men holder på å strikke en kjole derfra nå. Blir arti å se den ferdig:)
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Ullfleecedress, ullbodyer, ullbukser og ull-/silkelue så langt. Og så får jeg et strikket nøstebarnteppe fra svigermor Blir sikkert en tur til dit før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå