Gå til innhold

Nøstebarn

januarbaby + novemberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på nettsidene til nøstebarn. Er sååå mye fint :) Hva har du kjøpt til babyen din derfra?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldi enig at de har kjempemye fin + at jeg liker godt at ullen de bruker er ubehandlet :). Lammeskinnene er helt supre. Kjøpte et før sønnen min ble født og har gjort det samme nå. Men om du tenker på å bestille klær så bør du være klar over at str ikke er helt overens med str du får kjøpt andre steder. 56 blir fort en 62 osv.

Skrevet

- ullfrottépysj (fantastiske!)

- ullfrottésparkebukse

- ullfleecelue

- ullbody (skulle egentlig være trøye, men fikk tilsendt body i stedet... Jeg synes egentlig at NB-bodyene er litt for dyre til at jeg gidder bruke penger på det, kjøper billigere merker som går i vaskemaskina uten problemer, men nå ble det slik likevel)

- ullribb-bukse (til når h*n blir litt større)

Jeg elsker Nøstebarn, men forsøker å holde meg litt på matta, til jeg finner ut om det blir gutt eller jente... :)

Skrevet

Har kjøpt to pysjer med fot, en tynn ull/silke lue, en tykk ullfleecelue, en ull/silke bukse, og to tykke herlige ullfleecedresser med hetter:) alt pent brukt på FINN, f.eks.kostet de tykke dressene med hette kun hundre kroner:) lurt:)

Skrevet

Ja, jeg har vært mye inne og sikla der :)

Har bestemt meg for å vente til etter jul med å handle (venter i februar), men har tenkt å kjøpe ullfrottepysj, ullbodyer, heldress og lue. Og en kjole med stripete body med lange armer til :)

Eeeelsker den grønnfargen de har!

Skrevet

Har ikke kjøpt så mye derfra selv ennå fordi jeg har fått så mye klær av min søster:) Bl.a bodyer, luer, strømpebukser og ulldrakt. Veldig heldig! Men holder på å strikke en kjole derfra nå. Blir arti å se den ferdig:)

Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Ullfleecedress, ullbodyer, ullbukser og ull-/silkelue så langt. Og så får jeg et strikket nøstebarnteppe fra svigermor :) Blir sikkert en tur til dit før termin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...