Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 og nei, å dra på butikken går ikke nå takk for innspill
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Kan ikke umiddelbart tenke meg noe som fungerer som erstatning, men kan du ikke tilpasse de andre ingrediensene prosentvis? Altså, fjerne like mange prosent av de andre ingrediensene som 40 g er av den totale kokosmengden?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 nope...for det andre er allerede kokt opp.. så for sent at jeg bare hadde en liten pose kokos...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Det kommer jo an på hvordan oppskriften er og hvor mye kokos du skal ha i, ifølge oppskriften. Er det en halv kilo spiller det ingen rolle om du dropper 40 gram, er det 50 gram blir det krise. Hvis det er noen slags konfektgreier som skal rulles i kokos, så kanskje kakepyntstrøssel hvis du har det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 det skulle være 200 gram i selve massen, jeg mangler 40gram. den ser ikke ut til å tykne som den skal, og 40 gram kokos er jo endel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå