Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, og grattis til alle med spire i magen:)

Var igjennom 450 ie fra 3-13 nov, forsøket ble avbrutt. I ettertid har jeg hatt svettetokter, vært litt nedstemt og ganske så bomullshode!! Kan dette være ettervirkninger av hormonene? Normalt er jeh som regel i ett veldig godt humør, men leiter litt etter det nå:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142639451-ettervirkning-av-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd å være følsom etter avbrutt fryseforsøk. Det varte nok i 1-2 mnd kanskje, og svingte litt. Husker ikke helt. Hormonene sitter nok litt i kroppen, samtidig som jeg tenker at det er logisk at kroppen jobber for å komme i egen rute igjen. Nedturen med avbrutt forsøk kan nok også prege oss mer enn det en kanskje tror.

Flott å høre at du er ei gla`jente til vanlig. Da kommer du til deg selv etterhvert. Det er jeg ganske sikker på. Det har generelt blitt en trøst for meg hvis jeg er litt nedfor i forbindelse med dette prøverørsgreiene; man kommer til seg selv igjen hvis man tar vare på seg selv og tar tiden til hjelp

Klem til deg ;-)

Tusen takk, godt å høre:) Var på kafé med venninne i dag, og hennes lille 2 mnd gamle baby. Og innstillingen er: Jaggu heller, 2011 er mitt år, barn skal det bli, koste hva det koste vil;)

Du ruger på to du!!??? Gud, så spennende... Håper du får tvillinger, tenk så gøy:))))

Masse babystøv til deg og kose deg masse;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...