MissRuffo Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde el rundt den 20 nov. Jeg er sikker på at vi traff perfekt denne gangen. Men hvor lang tid tar det før jeg merker noe? I dag har jeg faktisk hatt litt ubehag rundt der jeg pleier og ha mensensmerter, men ikke mensen vondt hvis dere skjønner? Har ikke lett etter symptomer de ti siste mnd, men i dag kom det, så begynner og lure. Hva tror dere jenter? For tidlig og håpe at det er noe der eller kan jeg håpe litt?
Happy87 Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Det er veldig vanlig å forvente mensen rundt 14 dager (12-18) etter el så da skulle du egentlig fått mensen idag.. Hvis ikke den har kommet enda så ville jeg tatt en test imorgen tidlig.. Mange her inne kjenner symptomer mye tidligere enn det du beskriver så kan fint hende det er et symptom:)
Kath+3 Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Da hadde vi EL samtidig jeg merket litt stikking i venstre side her for en stund siden, men det kan godt bare være vanlig luft Ellers har jeg ca INGEN symptomer..har IKM i morgen etter min utregning
MissRuffo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Hmm.. spennende. Men min syklus er på ca 31 dager, men stikkingen jeg har kjent har jeg kjent av og påp i 3 dager nå, og i kveld har jeg hatt skikkelig kraftig halsbrann(Føltes som jeg har spist en fakkel eller noe;) Har jo selvfølgelig ikke tester liggende, men tror jeg skal teste på mandag bare for å se, hvis ikke jeg klarer å vente i en uke til eller noe(Tviler) hehe Håper vi kan ta følge inn i 1 trimester da=D Du må si ifra da du testet og svaret da=D Tusen takk for svar forresten
MissRuffo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2010 Hmm.. spennende. Men min syklus er på ca 31 dager, men stikkingen jeg har kjent har jeg kjent av og påp i 3 dager nå, og i kveld har jeg hatt skikkelig kraftig halsbrann(Føltes som jeg har spist en fakkel eller noe;) Har jo selvfølgelig ikke tester liggende, men tror jeg skal teste på mandag bare for å se, hvis ikke jeg klarer å vente i en uke til eller noe(Tviler) hehe Håper vi kan ta følge inn i 1 trimester da=D Du må si ifra da du testet og svaret da=D Tusen takk for svar forresten
Kath+3 Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Jeg testa i går fordi jeg skulle på julebord, men den var negativ..og det var ikke med morgenurin :Pså lov å håpe litt til enda regner med jeg tester slutten av neste uke om ikke TR kommer Si ifra du og krysser fingre!
MissRuffo Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2010 da er jo ikke håpet borte bei=) åper jeg klarer og holde meg litt til i allefall. Skal gjøre det. Håpe håpe!
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2010 Da var testen tatt 3 dager før forventet IKM og et negativt resultat=/ Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har hatt de stikkingene og ømme nipler? i dag har jeg hatt skikkelig vondt i venstre side helt nede der man har mens smerter. Burde jeg vente litt lenger med å teste eller er løpet kjørt for denne mnd? Hva tror dere jenter?
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Synd testen var negativ da men hvordan kan du regne det er 3 dager til IKM? hvis du hadde EL 20.november regner man vel mensen ca 14 dager etter?
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2010 nei for jeg har en syklus på 31 dager, og jeg regnet meg frem til mens dagen.. Jeg kan kjenne utrolig godt på korppen min da jeg har eggløsning, for jeg får vannvittig vondt i korsryggen, og det kjennes ut som noe lekker på en måte hvis du skjønner? Har bare prøvd i 3 mnd, men har aldri tatt feil av EL eller TR... Men nå ble jeg jammen usikker gitt=/ Hmmmm
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 har bare lest at mens skal komme 13-18 dager etter EL, og da er 18. dag i dag eller i morgen er den ikke? Sånn har jeg regnet min ihvertfall.. jeg regnet EL 20. eller 21. og da IKM enten søndag forri uke, eller mandag denne uke.. men kan være det er jeg som har misforstått er ikke helt inni dette enda må jeg innrømme har og hatt syklusser på ca 31-33 dager de to siste månedene..men er på dag 37 i dag...
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2010 hehe... nei er litt grønn selv. Jeg har hverken EL-Tester, måler tempen eller noe, kjenner etter på kroppen og satser på at jeg har rett xD hehe nei jeg trodde også at jeg kom ca 2 uker etter El, men men.. Håper virkelig vi klarer det, begge to! Har TR kommet hos deg eller?
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Nei den har ikke det nemmelig derfor jeg er på dag 37 nå, 4 dager over IKM..jeg har fortsatt planer om ikke å teste før fredag så Da er det en uke siden jeg testet sist, testet jo egentlig bare fordi det var julebord sist fredag. Men ble kun til ett glass rødvin til maten, smakte helt jævlig med alkohol hehe.. Kjenner forhåpningene begynner og stige nå, selv om jeg har holdt meg hard helt til nå.. Har aldri hatt så lang syklus før liksom Når skal du teste på nytt om TR ikke kommer?
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2010 Dette er såå spennende, men samtidig litt skummelt syns jeg:P ja husker du sa noe om det, jeg syns heller ikke det smaker så godt lenger som det gjorde før. Kommer ikke TR til mandag skal jeg teste igjen, men med min flaks kommer den sikkert på mandags morgen=/ Men jeg syns det er litt spennende for det er to her inne som har spådd meg, ei sa i desember og ei sa desember/januar. Men jeg håper virkelig at vi traff denne gangen, den siste uken har jeg vært helt forferdelig. Blitt sur for ingenting, begynt å grine for ingenting, alt mulig har irritert meg. Mannen min klikket litt på meg i går pga det, men vi kom frem til at hvis jeg er gravid er det en kjempe god nok unnskyldning =p Men har du noen symptomer eller?
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 haha ja den beste unnskyldning Har egentlig "nektet" meg selv å ha symptomer, for redd for å bli så skuffta..Men har vært veldig sliten den siste tia, startet med kvalmebølger i går og i dag, og veldig lett å bevege hadde også litt stikkinger på venstre side for en stund siden, men det er borte nå. enn du? men er litt småsjuk så det kan like så godt være det liksom Min kjære og jeg er vekk fra hverandre i 20 dager nå så kjeder meg litt for mye til at tia her går raskt hehe
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2010 stemmer det. Har egentlig ikke tenkt så mye på det før jeg kjente den stikkingen på venstre siden for en ukes tid siden. Ellers så har det vært de humørsvingningene, og jeg tisser ofte, men drikker mye lissom. Prøver å ikke tenke så mye på det, men er veldig vanskelig. første gang vi prøvde hadde jeg jo alle symptomene vettu:P hahaha Jeg har nettopp hatt bihulebetennelse og tror det har gått over til bronkitt så sikkert derfor jeg er veldig sliten og trøtt. Det er jo alltid kjedelig å være fra hverandre, uansett hvor lang tid det er.
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #17 Skrevet 8. desember 2010 haha, hadde det akkurat på samme måte hadde sikkert alle symptomer forrige måned hvilken pp er dere i? vi er kun i vår 2. men slutta med pilla i september
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2010 Er i vår 3 pp.. er like spennende hver mnd
Kath+3 Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 Hei Bekkalekka Hvordan går det med deg? lovet jo å oppdatere, men testen i dag var dessverre fortsatt like negativ gitt..Er jo på dag 38 i dag, tror jeg da.. og holder på å bli gal nå hehe
MissRuffo Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 10. desember 2010 Hei hei kath111 =) Det går bra, nettopp fått bronkitt og legen trodde ikke de smertene kom pga noe barn, men at jeg hadde hostet på meg en strekk der nede. men litt rart det da, siden jeg har hatt murring/stikking der i over ei uke nå og har ikke begynt hostingen for mer enn 4 dager siden:P ehehe Skal egentlig få IKM i morgen men kan ikke kjenne noen antydning til at det skal komme, men vi benter i spenning=D Skjønner godt at du holder på å bli gaaaal.. Men leste om ei her inne som var gravid, legene mente det var mellom 4 - 12 uker, men det slo ikke ut på noe test men på blodprøve. Du har ikke vurdert og gå å ta en blodprøve for å sjekke, eller snakke med legen?
Kath+3 Skrevet 10. desember 2010 #21 Skrevet 10. desember 2010 Æsj da bronkitt er ikke no gøy, er skikkelig forkjøla jeg og men har sluppet unna hosten sålangt Jo vurderer jo det om det ikke skjer noe snart, men hørt at de tar ikke noen inn som ikke er minst en uke-.14 dager over..Så må vel bare tiden til rådighet og evnt dra til legen til uka Får vel TR i løpet av helgen tenker jeg :/
MissRuffo Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #22 Skrevet 10. desember 2010 nei det er ikke det.. heldig du er hehe.. ja men herrefred, det er jo eskikkelig teit at de ikke gjør det, er du i tvil så burde de ta deg inn da du vil inn.. Men det er vel ikke noe annet vi kan gjøre enn å smøre oss med tålmodighet og vente=/ Tror TR kommer i brgynnelsen av neste uke for min del=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå