MammaKos Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hva er de vanligste tingene baby kan reagere på at jeg spiser?? Storesøster reagerte ikke på noen ting....
lesango Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 jeg trodde grønn avføring=kolikk..men jeg håper jeg tar feil :S
Mjølkekua Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Det er i allefall ikke slik at grønn bæsj = kolikk ;-) mange har grønn bæsj uten at det betyr noe. Min har hatt flere runder med grønn bæsj. Men det kan bety magevondt. Vanlig å reagere på løk, brus, kål, sterk mat (feks taco), sjokolade og det vi normalt får luft i magen av.. Men det er ikke dermed sagt at man skal kutte ut alt dette fra kosten - alt med måte sier jeg ;-)
sthans Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Det kan også være at babyen ikke får med seg nok av den næringsrike melken på slutten. Prøv å amme lengre på hvert bryst - til du er rimelig sikker på at det er tomt - og se om ikke det hjelper. Intense skriketokter kan også gi grønn avføring har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå