cathB Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Noen som har erfaring med dette glidemiddelet? Skal jo være spermvennlig. Har EL i slutten av kommende uke, med fertilitetsmonitor og pre-seed så må det jo bli bra..... :-)
madame Mim Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Håper det virkelig for deres del at det blir full klaff.. klem
cathB Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2010 Takk for det madame Mim. :-)) Vi satser på full klaff, he he. Så du hadde svart på det forrige innlegget mitt til deg, men fikk ikke frem svaret. Tror det har vært noe kluss med BIM i det siste. Ha en fin kveld :-)
madame Mim Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Takk for det=) Hadde termin i går. En snodig følelse.. Men på en måte godt å få dagen overstått.. Nå må bare livet uten Tobias gå vidre. Håper på spire snart. Har vel ikm dagen før nyttårsaften, så det kan bli ett spennende nyttår=)
liih Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Jeg brukte det denne pp og nå er jeg 5 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå