lillevanilje Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 De siste ukene har det etter vi har hatt sex svidd skikkelig hos oss begge. Jeg tror kanskje det svir mer for han enn meg...men vanskelig å si. Vi har snakket om at det virker som om jeg slipper ut noen stoffer eller noe som jeg ikke gjorde før, men dette er kun to uvitende hoder som prøver å finne forklaring. Noen andre som har det på samme måte? Noen som vet hva det kan komme av? Og om det går over? *krysser fingre*
Pink Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Når jeg hører svie nedentil, som Begge har... så tenker jeg kjønnssykdom.. Kanskje greit å få tatt en sjekk hos legen? Ikke bra for barnet om du har noe og går med det uten å få det behandlet... Finnes sikkert andre løsninger på hva det kan være
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Er man ikke mindre fuktig når man er gravid? Jeg tror man er det, og da blir friksjonen større og det kan svi. Ellers kan det være soppinfeksjon ja. Da er utfloden hvitaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå