Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 oi oi oi... nå datt jeg i gulvet! jeg forventet overhodet ikke svakt positiv eller noe.. men der kom den!! APOTEKET NESTE!!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer så mye! Håper den bare blir sterkerer da;)
Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 to digitale! Begge viste gravid 1-2 uker! :-D Var ikke forventet.. Trodde alt håp var ute jeg! herregud! i drømmeland jeg.. og jeg som nettopp har kjøpt fertilitetsmonitor! :-p Da hadde du rett da zazzy, var visst gravid jeg :-D Vet du kjønn også eller? Drysser babystøv på dere! *********************************
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Metti sa at jeg hadde spådd deg, må ærlig innrømme at jeg ikke kan huske det..blir litt mange innimellom, var det på spåsiden? hehe. Morsomt da iallefall! Suger til meg babystøv og kan ta en titt på kjønn, skriver her straks da
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Var litt vanskelig å se så ble litt usikker, men holder en knapp på gutt Vises at du er lykkelig!! :-D Kos deg med den gode følelsen og lykke til videre
Misa+spire i magen<3 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2010 Jeg spurte deg på en tråd her inne om du kunne se på meg :-) Og da sa du at du trodde jeg var gravid nå eller ble det snart, og jammen var jeg det :-) Da blir det nok gutt! :-) tusen takk for det og for at du så på meg. Håper dere kommer etter snart :-)
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 å hadde du et annet navn før? noe med mamma? hehe, tenker så det knaker for å plassere deg nå Håper også jeg kommer etter snarest mulig!!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Kan du spå zassy? kan du se om jeg er gravid eller om jeg eventuelt blir det snart? jeg er født 21.06.91 håper så inderlig på svar fra deg
zassy☆ Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Har sendt deg pm, ble samme svar som misa over her, enten nå eller januar, litt usikker, tror det er like om hjørnet iallefall Lykke til!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2010 ja mamma07 kalte jeg meg :-) Du hadde hvertfall rett :-) så moro!
zassy☆ Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Ja da husker jeg :-D Var så rart, for selv om det ofte kan være mange jeg spår så husker jeg stort sett på navnene sånn ca, men misa ringte ingen bjeller! hehe. Kjempemoro! Lykke til videre
Metti er håpefull Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Hei zassy Huske du at du sa at du trodde eg ble gravid i mars april .. Eg ska begynne utredning i mars april . Var te gyn på fredag og da sa han det.. Kanskje eg trenge hjelp da ! Men håper virkelig me slipper det da
zassy☆ Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 He metti, kanskje jeg rett og slett fikk opp utredningen da, at det blir "fokus rundt graviditet" i den tiden. Kan se om jeg får tid til å se på deg på nytt litt senere i dag, sener deg en pm i såfall Beklager for kupping av tråd Misa!!
Metti er håpefull Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 Ja det hadde vert Kos zassy !! Misa masse lykke til og nyt den fantastiske tiden !! Vi er mange som ønsker å være i dine sko ; )
Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #17 Skrevet 5. desember 2010 Det går helt fint! :-) Skal følge med dere.. Håper vi blir mange flere som får 2011 barn. :-) Her har symptomer slått inn for fullt, at jeg ikke visste jeg var gravid a gitt.. Merkelig! Puppa sprenger, magen oppblåst som fy, og ikke minst kremete utflod som lukter rimelig spesielt!! Kjenner så godt at det er noe i magen min nå, men det er nok psyken som kom på plass etter positiv test :-) Takk Metti :-) Jeg håper det blir flere av dere som står i mine sko... :-) Jeg ble paff over at det gikk på 2pp. Og vi har hatt sex 3 ganger på en mnd!! To helger, hehe..
Metti er håpefull Skrevet 5. desember 2010 #18 Skrevet 5. desember 2010 3 ganger på en mnd wow .. Da har dere virkelig truffet når det gjaldt : )
Mammapudding Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Når hadde du IKM? Gratulerer så mye
Misa+spire i magen<3 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2010 Takk :-) IKM var i slutten av november, troooor jeg. Litt usikker etter som jeg rakk bare å få en mens etter p-pille slutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå