Sjørøveren&Brumlen Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Og den var positiv med 3+, det vil sei at eg er over 5 veke på vei, nåke som stemmer bra, i følge babyverden er eg 5+3 i dag, så her går det den rette veien kanskje spira klara og holde seg fast dinna gangen skal på tidlig UL når eg er 5+6, har et stort håp om at hjertet er begynt å slå til då Kryss fingrane for meg for at det skal gå bra dinna gangen :D
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Krysser fingrene for deg her også Går nok strålende, bare ta det med ro og ikke tenke så mye på alt som kan gå galt.. er det jeg gjør vertfall Må bare spørre hvor du kommer fra, syns jeg kjenner så godt igjen dialekten din, er du fra sunnfjord en plass?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Takk for det prøva å tenke positivt, men er ikkje alltid like enkelt :/ Har en følelse på at det vil gå bedre dinna gangen, men tørr ikkje å glede meg for masse endå. Eg kjeme frå Florø i Sunnfjord men bur i Førde akkurat no då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå