LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 det gikk veien vår denne gang gravid 1-2 står det på testen er så glad AIH funket for vår del ihvertfall. smiler gråter ler Har vært kjempeførnøyd med hausken. masse babystøv sendes fra vestlandet!
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Jippi. Så kjekt! Gratulerer så mye. Var det første forsøk? Jeg skal opp til Hausken på mandag. Håper d går veien denne gang.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2010 ja det var første forsøk hadde ikke helt troen men var et håp. mannen snudde ryggen til når jeg kom fra badet med testen. så på den så fort at han var sikker på den var negativ. hehe! måtte snu seg ijen og da :) vel verdt å prøve dette før jeg skulle evnt videre til haugesund på ivf vektnedgang og metformin har nok vært til hjelp tror jeg. første gang du skal til hausken? ser du har slitt litt... håpe virkelig det komme en løsning snart for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå